Jump to content

Erfarenhet?


Morrizza

Recommended Posts

En fråga om bilen är intagen till Sverige nyligen och ännu ej är regbesiktad är det inte så att när du anmäler det får du ett registreringsnummer till bilen. Kanske ej är sökbart innan bilen regbesiktats. NÅGON som vet hur det fungerar. Har för mig det finns en formalia när man tar in bilen o kan tänkla att det finns ett glapp.

Ps. Det är ej Warg trading.

Så här står det om man söker på regnumret i annonsen: Fordonsuppgifter kan ej hämtas:Det registreringsnummer som du angivit finns inte i vägtrafikregistret. Kontrollera numret och försök igen. Felkod (5208).
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Är det någon som vet om de som importerar bilar till Sverige rfån USA begär att få carfax? Om inte kan man själv kolla upp det innan man köper en bil?

KC Bil tar hem bilar som har clean carfax. Man kan kolla upp det själv också mot en avgift. www.carfax.com

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Nu är den här:D Vi hämtade den igår i Jönköping hos KC Bil & Truck. En V8 med rödmetallic med svart cabbe och svart skinnklädsel av 2011 års modell som gått drygt 2.800 mil. Den har 412 hk, men det vet ni väl. Man behöver öronproppar om man kör nedcabbat:D Var på crusin i Nybro ikväll:D

Link to comment
Share on other sites

Nu är den här:D Vi hämtade den igår i Jönköping hos KC Bil & Truck. En V8 med rödmetallic med svart cabbe och svart skinnklädsel av 2011 års modell som gått drygt 2.800 mil. Den har 412 hk, men det vet ni väl. Man behöver öronproppar om man kör nedcabbat:D Var på crusin i Nybro ikväll:D

Grattis som sagt till sån fin bil. :) Jag tog mig en titt på KC Bils hemsida och hittade fyndet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...