Jump to content

Hjälp med att bli medlem i CMCS


Morrizza

Recommended Posts

Hej, jag har presenterat mig tidigare här och jag har verkligen försökt att bli medlem i klubben, men förgäves. Då jag fyller i alla uppgifter på personlig information så händer inget mer. Det finns inget som är klickbart för att kunna gå vidare och inte hittar jag någonstans där det står skicka.

Jag har varit kontakt med medlemsanvarig, tror jag att det var, som inte kunde hjäpa mig. Vad gör jag för fel? Jag lyckades i varje fall bli medlem på detta forum:D

Om jag förstått saken rätt så ska man fortsätta att kunna fylla i på Dina bilar, sedan ska man kunna förhandsgranska och så ska man bekräfta. Jag får heller inga felmeddelanden om att det saknas några uppgifter. Och jag har försökt säkerligen minst 10 gånger med några veckors mellanrum. Ska jag sända med snigelpost kanske:?:

Link to comment
Share on other sites

Hej, Jag gick precis med i klubben igen o fyllde i ansökan. Det gick hur bra som helst.

Du har inte ställt Windows explorer på högsta säkerhet eller har ett för vasst antivirus?

Testa o kolla att alla markeringar är ifyllda. Disabla virusskydd o ta ner säkerheten i din webbläsare.

Tips annars. Låna någon annans dator :)

För mig gick det Jättebra.

Kul o gå med i klubben efter några års uppehåll :)

Lycka till Morizza :)

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Tråkigt att det inte fungerat för dig Morizza.

Så här skall/bör det fungera :)

Steg 1.

post-1-144839235081_thumb.png

Steg 2.

post-1-144839235092_thumb.png

Steg 2 - Efter att man lagt till minst en bil.

post-1-144839235098_thumb.png

Steg 3 - Förhandsgranskning

post-1-144839235105_thumb.jpg

Försök gärna igen, och fungerar det ändå inte så skicka ett mail till mig med dina uppgifter så försöker jag.

Om formuläret saknar någon data, skall/bör den säga till om det.

Men det är ju ingen omöjlighet att det finns en bugg såklart, men det ramlar in ansökningar nästan varje dag iallafall.

Du når mig på: daniel.linde@mustangclubsweden.org

// Danne

PS. Din ansökan är registrerad Ashley

Link to comment
Share on other sites

Jag hade tidigare Panda antivirus men numera Norton. Något högre skydd har jag mig veterligen inte. Allting annat fungerar. Jag kommer t.o.m. in på flashback utan några problem.

Ska sända uppgifterna till dig Danne.

Link to comment
Share on other sites

Ja jag tror inte det beror på antivirusprogrammet, då all kod som visas för dig tillverkas på servern.

Skicka dem du, använd min privata epost då vi precis under natten nu byter webhotell.

Så tror du får tillbaka mailet om du använder cmc adressen..

********

//D

EDIT

Det går bra at använda min CMC adress igen.

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...