Jump to content

Upplever ni att sidan är snabbare nu?


Daniel Linde

Är vår hemsida snabbare nu?  

15 members have voted

  1. 1. Är vår hemsida snabbare nu?

    • Ja mycket snabbare!
      9
    • Ja lite.
      6
    • Ingen skillnad.
      0
    • Går saktare.
      0


Recommended Posts

Eftersom vi bytt webbhotell så är man ju lite nyfiken på om ni upplever sidan som stabilare och snabbare!

Jag själv upplever den snabbare och hittils har den fungerat varje gång jag försökt komma in :)

God fortsättning!

// Danne

Link to comment
Share on other sites

Just nu snurrar det riktigt bra med OS X 10.8 + Safari 6.0.2. Tidigare var det som att tugga seg kola.

Kör 100/100 uppkoppling.

Vi får se om det kommer anledning att revidera, men just nu är det märkbart snabbare. Linux eller Windows- server?

Link to comment
Share on other sites

Just nu snurrar det riktigt bra med OS X 10.8 + Safari 6.0.2. Tidigare var det som att tugga seg kola.

Kör 100/100 uppkoppling.

Vi får se om det kommer anledning att revidera, men just nu är det märkbart snabbare. Linux eller Windows- server?

Va bra :)

Hemsidan snurrar på en linuxburk och portalen är på en windowsmaskin.

Skönt att det funkar för er!

//Danne

Sent from my Apple iPhone 4S using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tidigare testade jag Opera, Chrome och Firefox p.g.a att en del sidor (bland annat CMC inräknat) funkade segt i Safari, men återgick efter försöket.

Det verkade som Chrome var marginellt snabbare än Safari och Opera, FF var ungefär som Chrome, men gillade inte Chrome överlag.

Har uppdaterat OS från 10.7 -> 10.8 sedan dess, det kan ju ha blivit förbättringar även på mina maskiner.

Tack för förbättringen, den är märkbar, åtminstone på en iMAC.

Hastigheten är väl beroende av trafikmängden.

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...