Jump to content

Grensetreff 2013 i Halden !!!!


Fizzen

Recommended Posts

Hej alla Mustang ägare !!

Vet någon utav er när det är Grensetreff i Halden på Fredrikstens Fästning för oss tillsammans med Norge klubben.

Jag siktar in mig på V.32 och då Lördagen den 10 Augusti ...

Rätta mig om jag har fel, men skriv även om jag har rätt, och om ni även skall dit :)

MVH Henrik E.

Link to comment
Share on other sites

Jag vet inte när det är men vi ska dit! Var trevligt förra året :)

Anders: Vi som åker E18 väster ut, skulle vi inte kunna dra ihop ett gäng och åka i karavan precis som vi gjorde för några år sedan?

/Bosse N

Link to comment
Share on other sites

Den börjar 5 augusti och håller på i dagarna 5, så 10 augusti är ingen dum gissning. Brukar vara samling i Dingle.

"Samcruisingen" från Dingle är en höjdare. Trevliga småvägar :thumbup: . Väl inne i Norge började man se sina egna bakljus... kurvigt.. bra sätt att inse att man ska bygga väghållning i mussen :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Anders: Vi som åker E18 väster ut, skulle vi inte kunna dra ihop ett gäng och åka i karavan precis som vi gjorde för några år sedan?

/Bosse N

Bosse, vi kan åka karavan till Dingle! Blir en omväg men otroligt trevligt att först träffa alla och sen åka 30-35 bils karavan till Halden. Mussen behöver ju lite mil :P

Link to comment
Share on other sites

Bosse, vi kan åka karavan till Dingle! Blir en omväg men otroligt trevligt att först träffa alla och sen åka 30-35 bils karavan till Halden. Mussen behöver ju lite mil :P

Det tål att tänka på då ryggen redan börjar säga ifrån efter ett par,tre mil, så 30-35 mil extra kanske inte spelar så stor roll. Man går i vilket fall som en ihopfälld kniv! Hur som helst är det ju ett tag innan denna träff är aktuell så vi får se. Träffen kommer ju också direkt efter trippen till Rättvik vecka 31 vad jag förstår, vilket på sätt och vis är mindre lämpligt.

/Bosse N

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...