Jump to content

Har du en snygg bild? Vill du ha den som toppbild? Skicka in!


Daniel Linde

Recommended Posts

Hjälp mig att hitta lite fina bilder som skulle passa här ovan.

post-1-144839258504_thumb.jpg

2013-02-22

Tack för alla bilder men nu har jag så jag kan bada i dem! ;)

Jag återkommer nästa gång det blir aktuellt.

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

Nu ligger några utav dem otroligt många bilderna jag fått redan under dem första timmarna uppe i toppen.

Varje gång ni besöker sidan slumpas en utav bilderna fram. Vill ni tvinga den att byta är det Ctrl + F5 (CMD + R för Mac) som gäller.

Tack för alla bilderna.

Pga den låga höjden på bilderna i toppen så är det svårt att få plats med "allt", därför är en "översiktbild" över något det som är lättast att få plats med.

Men jag tycker de bilderna jag fått hittills blivit skapligt!

//Danne

Link to comment
Share on other sites

Nu ligger några utav dem otroligt många bilderna jag fått redan under dem första timmarna uppe i toppen.

Varje gång ni besöker sidan slumpas en utav bilderna fram. Vill ni tvinga den att byta är det Ctrl + F5 (CMD + R för Mac) som gäller.

Tack för alla bilderna.

Pga den låga höjden på bilderna i toppen så är det svårt att få plats med "allt", därför är en "översiktbild" över något det som är lättast att få plats med.

Men jag tycker de bilderna jag fått hittills blivit skapligt!

//Danne

Jättenice Danne!

Link to comment
Share on other sites

Går det att få dom klick bara om vill se hela? Det är riktigt kul att se förändringen där...

Jag behåller din fundering i skallen och kanske drömmer jag om någon smidig lösning inatt.

Ingenting är ju omöjligt :)

//D

Link to comment
Share on other sites

Fantastiskt kul med bilderna! Bra jobbat!

Förut kunde jag vara lite irriterad över att bilderna, i och för sig otroligt fina, tog så stor del av skärmen, nu kan jag tycka man ser lite för lite, eftersom dom flesta inte är tänkta för det smala formatet. Tusan att man inte kan få allt...! :D

Link to comment
Share on other sites

Fantastiskt kul med bilderna! Bra jobbat!

Förut kunde jag vara lite irriterad över att bilderna, i och för sig otroligt fina, tog så stor del av skärmen, nu kan jag tycka man ser lite för lite, eftersom dom flesta inte är tänkta för det smala formatet. Tusan att man inte kan få allt...! :D

Jag håller med dig.

Jag och andra jag hört har oxå stört sig på att topbildern varit "stor". Men som du säger. Det är svårt o få allt :)

Det blir ju jobbigt för telefoner och plattor om toppbilden e riktigt stor, med mycket scrollande som resultat.

Jag har gjort om lite de senaste veckorna, och har då haft ett mål att sidans höjd inte skall vara högre än vad som behövs.

//Danne

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...