Jump to content

Skumt med jordningen eller tjuv ström vid installation av LED


Snorre70

Recommended Posts

Hej

har en fråga, få se om jag kan få hjälp med detta.

Jag har monterat in LED belysning i bak på bilen, den enkla modellen

http://www.mustangsunlimited.com/itemdy01.asp?T1=CA27+01&Category=Lighting&subCategory=Taillights&CatKey=EMUSTANG

post-6810-144839331152_thumb.jpg

Nu sitter dom på plats och det funkar nästan som det ska! av någon anledning så stängs radion av ibland när den blinkar? har kopplat in reläet som det ska m.m. Ganska lätt. Men är det någon som har en ide om varför den gör på detta viset allt är ju som förr, allt som skiljer sig är att jag jordar från instrument panelens baksida på dom båda? men detta borde ju inte spela någon roll?

Link to comment
Share on other sites

Jag kör med deras eller Scott Drake´s vanlig ledinsats utan vandrande blink.. har funkat skitbra i alla år och alla ser att man blinkar.... :)

Link to comment
Share on other sites

Jag kör med deras eller Scott Drake´s vanlig ledinsats utan vandrande blink.. har funkat skitbra i alla år och alla ser att man blinkar.... :)

Japp det va av den anledningen jag satt in dessa, men jag vill ha den så original det bara går! så detta va ett mycket bra val tyckte jag inget ingrepp alls behövdes.

O sedan gör det ju inget om man förbättrar för med trafikanterna i trafiken. Bättre för alla om man ser vart jag är på väg någonstans.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...