Jump to content

styrreglerventilen käcka


Snorre70

Recommended Posts

Så där ja nu va det stopp med bilen ett tag då, läcka i styrreglaget eller va den nu heter

CV4.jpg

Någon som vet om det är vanligt, trodde först att det va någon av slangarna, men det tyder på att det kommer från leden?

Bara beställa nytt o invänta!

Tror att jag byter hela skiten + slangar m.m.

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Köp renoveringskitt, det är värt vart enda öre, inte ovanligt med läckor på dessa då det

gått ett antal år;)

Japp det är beställt + en helt ny, så kan jag renovera denna i lugn oro! Jag byter ut allt o lite till.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Själv klart när man beställer saker i från USA av dumma efterblivna Amerikaner, så blir det själv klart fel! inte en enda slang som jag beställde till min mustang till detta byte blev rätt, undra vad och hur man ska göra för att få rätt saker när man beställer där ifrån? Det är fan alltid fel på något? Slangarna som jag fick kan man nog ha till mycket, men inte till något som jag ska ha dom till! Ush så trött man kan bli ibland?

Det finns en poäng med Eddie Medusas Låt

Link to comment
Share on other sites

Tur att bror min har bra kontakter, han lämna in den gamla slangen, till en snubbe som byte ut den sista biten på slangen (stål slang biten) mot en ny, o då blev det koppar oxå! Vist bara en nöd lösning! men i bland är nödlösningen en bra lösning som gör att man kan köra vidare!

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...