Jump to content

Nya t-shirts?


Girly1978

Recommended Posts

Hej!

Vet ni om klubben har tänkt att trycka upp nya t-shirts, som man kan använda för att tex representera/reklamera för klubben på träffar mm. Jag tänker speciellt på oss som åker över till USA för att fira 50-årsdagen. Det hade varit fint att kunna visa vilket land/klubb man kommer i från när man är där borta. Ska själv till Charlotte och har varit och sett på dam-toppen på webshoppen. Den är inte särsklit fin om jag ska vara ärlig...

Mvh

Jenny

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Vet ni om klubben har tänkt att trycka upp nya t-shirts, som man kan använda för att tex representera/reklamera för klubben på träffar mm. Jag tänker speciellt på oss som åker över till USA för att fira 50-årsdagen. Det hade varit fint att kunna visa vilket land/klubb man kommer i från när man är där borta. Ska själv till Charlotte och har varit och sett på dam-toppen på webshoppen. Den är inte särsklit fin om jag ska vara ärlig...

Mvh

Jenny

Hej Jenny,

Jag har inte hört något. Men vet att klubbkläderna har diskuterats generellt.

Mitt råd maila någon i styrelsen så får du bäst svar. Adresser finns under kontakt här på hemsidan.

//Danne

Link to comment
Share on other sites

Får man önska en tjockare tröja också? Typ hoodie eller nåt. Sedan skulle inte jag klaga om det var en svensk flagga på kläderna tillsammans med klubbloggan och texten Classic Mustang Club Sweden. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det behövs "fräckare" kläder, det är inte alla som vill gå omkring i en piketröja, många vill visa vilken klubb och vilken bil de kör. Jag hoppas verkligen styrelsen inser det!

Det är inte bara äldre som kör Mustang, därför bör det finnas profilkläder även för de som kör en nyare Mustang! Det ena utesluter inte det andra!

Ett bredare utbud med bättre kvalitet med ett hyfsat pris, där man kan välja mellan lite fräckare eller lite mer propert är vad vi medlemmar vill ha!!

Link to comment
Share on other sites

Ja det verkar som det är fler än mej som inte gillar dagens utbud. Jag vet i alla fall att resväskan kommer vara full med nya toppar o t-shirts med mustangtryck när jag kommer hem från 50-årsfirandet i Charlotte. Måste ju finnas massa fint där! Synd om inte klubben hinner fixa nåt snyggt, som man kan ha på sej där borta.

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker också att vi bör fräcka till oss några snäpp, är ganska säker på att det skulle sälja som smör i solsken. Så heja heja, ni som håller på med de nya prylarna.

mvh / Mats Schärberg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jag skulle gärna ha en snygg topp med Mustangmärket på, men på CJ för ex. så finns där bara rosa.. Bara för att man är tjej så kanske man inte precis vill ha rosa. En helt vanlig snygg svart tight topp med lite urringning tack.

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle gärna ha en snygg topp med Mustangmärket på, men på CJ för ex. så finns där bara rosa.. Bara för att man är tjej så kanske man inte precis vill ha rosa. En helt vanlig snygg svart tight topp med lite urringning tack.

Håller med Emma! Hoppas verkligen inte dom går för rosa på tjejmodellerna! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Enligt rykte ska en ny Collection presenteras på årsmötet i Båsenberg lördagen 8 mars.

Kom dit och har synpunkter!

Frågan är ju om man hinner få några kläder innan man åker över till USA då? Tycker man är lite väl sent ute här... Kan tyvärr inte närvara på årsmötet!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ett tips nätföretaget Zalando har en Mustang Pike som är snyggt och propert.;)/ Bosse.

Lägg gärna ut länken för den Piké du menar. Söker man på "Mustang" på deras sida

får man massor av träffar, mest skor.

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Eftersom jag är dålig på datorn så kommer ett annat allternativ, zalando.se gå in på t-shirt-pike välj pike och märket mustang så slipper man alla andra produkter.

Med vänlig hälsning.:D/Bosse

Link to comment
Share on other sites

Eftersom jag är dålig på datorn så kommer ett annat allternativ, zalando.se gå in på t-shirt-pike välj pike och märket mustang så slipper man alla andra produkter.

Med vänlig hälsning.:D/Bosse

Tack, nu hittade jag.

Men det var inte mycket till "Mustantröja" om det var den här du menade:

http://www.zalando.se/mustang-pike-gratt-mu322p000-c11.html

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...