Jump to content

raxiom-gps-nav


Boss

Recommended Posts

  • 1 year later...

Priset blev överkomligt drygt 5000 kr.

Janne H

Då har du väl knappast skickat efter den utan någon tagit hem den till dig ? För 700$ på AM är ju ca 5400 kr sen är det ju frakt och jag vet då ingen som skickar fraktfritt från USA. Har man sen otur så tillkommer tull och moms.

Link to comment
Share on other sites

Jag köpte inte den från AM.

Utan på Amazon. Jag betalde ett lägre pris än vad AM tar.

Fick säljaren att skriva att det var demoprodukt.

Frakten via Jetcarrier är under 400 kr från USA

Janne H

Link to comment
Share on other sites

Hej . Har också sökt en lösning på navproblemet. Hittat carperformance som säljer en lite annan

lösning. man behåller mustang original prylarna, byter inte display eller radio. byter ett litet

kort i det befintliga systemet och får Europa kartor (igo) förmodligen rätt lika med raxiom men slipper byta

bort mustang original systemet om man vill ha det kvar. Har inte sett det i verkligheten mer än på tuben

och fått info på mail.

Uffe

Link to comment
Share on other sites

Hej . Har också sökt en lösning på navproblemet. Hittat carperformance som säljer en lite annan

lösning. man behåller mustang original prylarna, byter inte display eller radio. byter ett litet

kort i det befintliga systemet och får Europa kartor (igo) förmodligen rätt lika med raxiom men slipper byta

bort mustang original systemet om man vill ha det kvar. Har inte sett det i verkligheten mer än på tuben

och fått info på mail.

Uffe

Vet du vad det kostar då? För jag tycker inte om att man måste regga sig på sidan bara för att få reda på priset.

Link to comment
Share on other sites

Vet du vad det kostar då? För jag tycker inte om att man måste regga sig på sidan bara för att få reda på priset.

Var in på deras sida och kollade, 799 € och de talar inte om vad man får.

ingen beskrivning på installation. Inte mer än en film som inte säger så mycket

hoppas det inte är en bluffsida.

janne h

Link to comment
Share on other sites

Jag har mailat lite och man får en Gps box för kartor och det lilla kort som ska bytas

i skärmen och en antenn som ska sitta under instrumentbrädan .Går nog att använda mustang original. om det skiljer något

mellan antennerna så är det matnings spänningen och det går att ordna om man vill ha kvar

mustang original antenn + ett kablage. plugg n play ska det vara.

Men stället ligger i Alvesta så det går säkert att åka förbi och titta vad man får, det tänkte jag göra.

inte köpa grisen i säcken.

Link to comment
Share on other sites

Jag har mailat lite och man får en Gps box för kartor och det lilla kort som ska bytas

i skärmen och en antenn som ska sitta under instrumentbrädan .Går nog att använda mustang original. om det skiljer något

mellan antennerna så är det matnings spänningen och det går att ordna om man vill ha kvar

mustang original antenn + ett kablage. plugg n play ska det vara.

Men stället ligger i Alvesta så det går säkert att åka förbi och titta vad man får, det tänkte jag göra.

inte köpa grisen i säcken.

Ja det hade jag också gjort.

Hemsidan verkar inte seriös då det inte finns någon info om telefon,adress,mejl eller vem som står bakom den.

Janne H

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Troligtvis kommer allt att fungera.

Kommer montera den i mellandagarna.

Kartorna finns för Europa, har precis laddat ner dem.

Priset blev överkomligt drygt 5000 kr.

Janne H

hur gick det för dig??? Vi är nog många som är lite nyfikna

Link to comment
Share on other sites

Jag har börjat men det kom lite sjuka barnbarn i mellan som tog min tid, så det blev inte färdigt.

Ska försöka få lite egentid i helgen så jag kan slutföra det.

Återkommer med bilder mm.

JH

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej!

Nu blev jag äntligen klar med installationen.

Det har kommit lite i mellan semester och just nu vattenskada i huset.

Lite bilder funkar kanon bättre än jag väntat.post-6112-144839571694_thumb.jpg

Janne H

post-6112-144839571152_thumb.jpg

post-6112-144839571204_thumb.jpg

post-6112-144839571249_thumb.jpg

post-6112-14483957137_thumb.jpg

post-6112-144839571432_thumb.jpg

post-6112-144839571484_thumb.jpg

post-6112-144839571588_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...