Jump to content

Kaj Sivertsson Rimbo -66HT


KajSiv

Recommended Posts

Tidigarelagd 50års kris:D

Mitt namn är Kaj Sivertsson och bor i Rimbo ,arbetar på Bilia Personbilar i Täby som administratör på verkstaden jobbat där sedan 2001.

Har sedan förra hösten då en av mina barndomsvänner köpte sig en mustang -65,tänkte då och funderade på varför jag inte kunde skaffa mig en liknade bil. sagt och gjort vintern gick ,läste annonser här och där, kom sedan till skott och köpte min 66a nu i juli med hjälp och påhejande av min närmaste kollega John.

Den är svensksåld, döm om min förvåning när jag beställde utdrag från riksarkivet och fick hem utdragen och upptäcker att första ägaren bodde här i Rimbo, en köpman vid namn Henriksson ,ser fram emot vintern och se om man kan lyckas hitta några släktingar till honom och kanske få lite information om bilen.

Jag Har själv inte haft möjlighet att vara på någon av era träffar nu i sommar,men ser framemot en ny sommar med nya träffar,blev bara ett par träffar på Nivsta gård "Gottröra"den här sommaren.

Mvh Kaj Sivertsson post-8188-144839353522_thumb.jpg

post-8188-144839352755_thumb.jpg

post-8188-144839353029_thumb.jpg

Ändrade %s av %s (%s)
mera text
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...