Jump to content

Liselott från Ljungby. Har ingen Mustang ännu, men letar, så snart så :)


Litte

Recommended Posts

Hej! Jag heter Liselott men kallas för Litte. Är 51 år och bor utanför Ljungby i Småland. Har ingen Mustang ännu, men letar. Vill ha en nyare modell -05 o uppåt. Ska uppfylla en gammal dröm om en riktig bil :D det kan man väl göra fast man är 51 ;) Så jag börjar med att gå med här i erat härliga gäng. Uppdaterar om hur det går med bilköp. Kom gärna med tips, vad man ska tänka på osv.... Ha de gott alla

Link to comment
Share on other sites

Välkommen till klubben som sagt!

Vad du ska tänka på är lite varierande med årsmodellerna men man kan väl säga att de nyare funkar ganska bra att använda dagligen.

Ska bli kul att se när du hittat din bil!

mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Tack ska ni ha för dom goda råden. Var o kollade på en bil i Varberg, jättefin -13 års modell o ganska billig, när man jämför med andra liknande så låg priset nästan 100000 tusen lägre. Kollade upp den på carfax, då hade den varit krockad i USA. Enligt försäljaren var det bara en mindre plåt o lackskada men man drar ju öronen åt sig. Nu är den borttagen från blocket så han kanske fick den såld i alla fall. Men jag letar vidare. Väntar på bilder på en -09 från KC bil o truck i Jönköping. Hoppas man kan lita på att det är en bra bil. Hälsn. Liselott

Link to comment
Share on other sites

Tack ska ni ha för dom goda råden. Var o kollade på en bil i Varberg, jättefin -13 års modell o ganska billig, när man jämför med andra liknande så låg priset nästan 100000 tusen lägre. Kollade upp den på carfax, då hade den varit krockad i USA. Enligt försäljaren var det bara en mindre plåt o lackskada men man drar ju öronen åt sig. Nu är den borttagen från blocket så han kanske fick den såld i alla fall. Men jag letar vidare. Väntar på bilder på en -09 från KC bil o truck i Jönköping. Hoppas man kan lita på att det är en bra bil. Hälsn. Liselott

Du kan lita på att KC bil & truck säljer bra bilar med clean carfax. Jag köpte min bil hos dem och är nöjd.

Link to comment
Share on other sites

Du kan lita på att KC bil & truck säljer bra bilar med clean carfax. Jag köpte min bil hos dem och är nöjd.

Så hon kan lita på att dom alltid säljer bra bilar med rent carfax bara för att din va det? Bilförsäljare är och förblir säljare. Lite av hästhandlare hela högen. Och just KC bil har ett förflutet som inte är fläckfritt. Vill man ha en bra bil så gäller det att ha huvudet på skaft. Och kolla allt noga på egen hand.. lycka till med bilköpet Liselotte

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Du kan lita på att KC bil & truck säljer bra bilar med clean carfax. Jag köpte min bil hos dem och är nöjd.

Mitt råd är att vara försiktig, och inte helt förbehållslöst lita på bilhandlare,eller privatpersoner. Gå på din magkänsla, använd sunt förnuft, undersök och forska om fordonet, och jämför och testa olika bilar innan du bestämmer dig. Sen kan du ju alltid fråga om diverse saker här på forumet...

Link to comment
Share on other sites

Det brinner ju inte direkt i knutarna, men hade varit roligt att ha en bil när det börjar våras. Har inte fått några bilder på -09an ännu, får väl se när dom kommer. Ha de gott alla o tack för ert engagemang :D

Link to comment
Share on other sites

Så hon kan lita på att dom alltid säljer bra bilar med rent carfax bara för att din va det? Bilförsäljare är och förblir säljare. Lite av hästhandlare hela högen. Och just KC bil har ett förflutet som inte är fläckfritt. Vill man ha en bra bil så gäller det att ha huvudet på skaft. Och kolla allt noga på egen hand.. lycka till med bilköpet Liselotte

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Jag skrev inte att hon kan ALLTID lita på att de säljer bra bilar. Även återförsäljare kan lura folk också.

Auto Classica däremot föreslår jag att se upp med.

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...