November 14, 201312 yr comment_131619 Hej, jag är ny medlem. Är 52 år, har äntligen köpt mig en Mustang GT -06 Cabbe.Har varit sugen i ett par år, så nu i slutet av april när jag fick syn på den här så slog jag till!Det blev ju den bästa sommaren på många år, så det blev ganska många mil på vägarna.Tack för mig.Mvh.Anton Report
November 17, 201312 yr comment_131676 Välkommen! Skönt att du fick en kanonsommar med många mil!Håll oss gärna uppdaterade om det händer något i garaget i vinter...mvh Andreas Report
November 17, 201312 yr Author comment_131687 Välkommen! Skönt att du fick en kanonsommar med många mil!Håll oss gärna uppdaterade om det händer något i garaget i vinter...mvh AndreasTack så mycket! Report
November 18, 201312 yr comment_131709 Från Bankeryd Jönköping?Sent from my GT-N7000 using Tapatalk Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.