Jump to content

Alexander Hultsfred,17år och äger min första mustang.( gt-05 V8 man)


Recommended Posts

Tjenaretjenare jag är en kille på 17 år.

Nu tänker ni säkert att jag e bortskämd och fått en mustang men har jobbat ihop pengarna länge nu och alltid drömt om att äga min första mustang.

Kommer från lilla ''byn'' med stort namn HULTSFRED! Va för någon vecka sedan och hämtade hem bilen det blev en Mustang gt V8-05a som gått härliga 3400 mil. Manuell såklart!

Kan inte vänta till snön försvinner efter nyår och man får körkort så man kan ut och köra! Måste faktiskt säga att det varit lite kaxigt att köra runt i mussen med ÖVNINGSKÖR bak på rutan! haha men nog om det.

Tänkte bara presentera mig lite och är det något ni undrar eller ni tycker man ska tänka på så säg till !

Bilder på bilen finns i min logg.

mvh Alle

Link to comment
Share on other sites

Tjenaretjenare jag är en kille på 17 år.

Nu tänker ni säkert att jag e bortskämd och fått en mustang men har jobbat ihop pengarna länge nu och alltid drömt om att äga min första mustang.

Kommer från lilla ''byn'' med stort namn HULTSFRED! Va för någon vecka sedan och hämtade hem bilen det blev en Mustang gt V8-05a som gått härliga 3400 mil. Manuell såklart!

Kan inte vänta till snön försvinner efter nyår och man får körkort så man kan ut och köra! Måste faktiskt säga att det varit lite kaxigt att köra runt i mussen med ÖVNINGSKÖR bak på rutan! haha men nog om det.

Tänkte bara presentera mig lite och är det något ni undrar eller ni tycker man ska tänka på så säg till !

Bilder på bilen finns i min logg.

mvh Alle

Välkommen till Mustang-gänget och grattis till den fina bilen. :D Jag känner igen längtan av att vintern ska försvinna kvickt så man kan köra pärlan. Jag hade gärna velat se andra bilisters miner när de såg övningskylten på bilen. Hahaha. :)

Link to comment
Share on other sites

Välkommen! Jag är uppväxt i Hultsfred, men flyttade därifrån 1987 till Oskarshamn. Du har säkert sett min bil där någon gång när jag har hälsat på kompisar.

jo jag känner igen den! kom gärna förbi och visa upp bilen någon dag när du har vägarna förbi!

Link to comment
Share on other sites

Välkommen till Mustang-gänget och grattis till den fina bilen. :D Jag känner igen längtan av att vintern ska försvinna kvickt så man kan köra pärlan. Jag hade gärna velat se andra bilisters miner när de såg övningskylten på bilen. Hahaha. :)

Haha jaa den minen är ganska oslagbar!

Link to comment
Share on other sites

jo jag känner igen den! kom gärna förbi och visa upp bilen någon dag när du har vägarna förbi!

Det är väl inte så mycket att visa upp, men visst kan jag göra det när säsongen börjar igen. Jag brukar ju hälsa på några kompisar ibland som sagt. Är en gammal gubbe 3 gånger så gammal som dig men med barnasinnet i behåll. Du kanske såg min silverfärgade Corvette Stingray coupe också som jag hade i tio år.

Link to comment
Share on other sites

Grattis till din första bil! Tänk om man varit så målmedveten när man själv var i din ålder! Imponerad!

Kör försiktigt bara, vi vill ha dig kvar i klubben länge!

mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Välkommen!

Det är bara att gratulera, du måste ha hittat ett sällsynt välbetalt jobb direkt efter nian?;)

Min far har ett eget företag så jobbat där mer och mindre varje lov sen jag va 9 år så blivit några timmar! vet man vad man vill äre bara och kämpa!

Link to comment
Share on other sites

Det är väl inte så mycket att visa upp, men visst kan jag göra det när säsongen börjar igen. Jag brukar ju hälsa på några kompisar ibland som sagt. Är en gammal gubbe 3 gånger så gammal som dig men med barnasinnet i behåll. Du kanske såg min silverfärgade Corvette Stingray coupe också som jag hade i tio år.

Inte vad jag tänkt på! men har du vägarna förbi så skriv och säg till!

Link to comment
Share on other sites

Grattis till din första bil! Tänk om man varit så målmedveten när man själv var i din ålder! Imponerad!

Kör försiktigt bara, vi vill ha dig kvar i klubben länge!

mvh Andreas

Ska köra försiktigt man är lite extra försiktig när man tänker på hur många timmar man lagt för att få ihop det!

Link to comment
Share on other sites

Och Kjellby kunde inte hålla sig från att snörpa på munnen.

Jag började mitt första sommarjobb när jag var fjorton år. Det kan man nog fortfarande göra, om man vill. Skäms nu en stund, Kjellby.

(¶)

Helt rätt. bara man är ute och letar hittar man något. det är bara att de flesta sitter vid datorn på loven istället för att jobba in pengar.

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...