Jump to content

Ford Mustang 2015 - Rösta här!


Daniel Linde

Vad tycker du om den nya Mustangen?  

156 members have voted

  1. 1. Vad tycker du om den nya Mustangen?

    • Gillar den starkt!
      61
    • Helt ok!
      54
    • Nej, usch!
      23
    • Osäker.
      17


Recommended Posts

Gillar designen av bakdelen bättre än fronten...

Sneda asienögon som lyktor... Nja.... Inte mkt Mustang över det.

SLK åsarna/pucklarna på huven har frugan på sin Mercedez SLK kompressor. Passar bättre där tycker hon.

Resten av bilen verkar top notch!

Bara att skrapa lite Trisslotter nu så!

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Tror att det först blir lika dant som för Mustang II som det verkar, succé i starten, troligen blir det

senare en flop för Mustang fantaster.

Men det är som det är historien om Mustang som klassiker den skall hållas i sin forna historia, för

att bli rätt.

Först jätte poppis 64½-65 lite mindre 67-68 minskande 69-70 p.g.a bensintörst, 71-73 nästan

ohållbar att åka med, 74- intressant men med kraftig minskning i entusiast läget Mustang.:eh:

Link to comment
Share on other sites

Älskar den nya mustangen som jag ser fram emot att få provköra. Verkar vara högre finish och kvalitet på inredning mot 2005-2008. Tycker framförallt att bakdelen är den snyggast på hela bilen. Tror detta kan bli en riktig storsäljare som kommer att utvecklas i många år. Skulle jag själv köpa denna så blir det i cabriolet. :D

Link to comment
Share on other sites

Video från presentationen i Dearborn, Mustangens födelsestad.

Bra design beskrivning!

Hittade en till mer ingående.

Jag som äger en 69a föll direkt och älskar de höll kvar i original temat med det muskulära "Haj" utseendet.

Ser inte alls nya skapelsen som någon "Copy Cat" utan snarare utvecklar nya Mustangen sitt 60-tals arv som övriga åker snål skjuts på.

Blir spännande fortsätta designens utveckling som oftast är tam till en början och brukar utveckla sig rätt muskulärt som är min smak.

I like the New Lower Wider look! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jag gillar allt med nya Mussen utom huvudstrålkastarna, att dom placerats utanför grillen som en europeisk bil samt den försvunna accentueringen av bakhjulet strax under bakfönstret (undrar om ni förstår vad jag menar :) )

Link to comment
Share on other sites

Jag gillar allt med nya Mussen utom huvudstrålkastarna, att dom placerats utanför grillen som en europeisk bil samt den försvunna accentueringen av bakhjulet strax under bakfönstret (undrar om ni förstår vad jag menar :) )

Ja, fronten med strålkastarna påminner om resten av Fordfamiljen och även Mazda 6. Dessutom sluttar den brant efter framhjulet om man tittar i profil vilket gör att den ser lite lustig ut. Resten av bilen är helt ok, desto mer bilder jag ser, desto bättre blir det. Kanske blir en Mustang igen i framtiden :-)

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...