Jump to content

Janne Nilsson i Luleå har gått bort!


pools

Recommended Posts

Se reg. Norrbotten för info.

Det är med stor sorg och saknad som jag måste annonsera att en av mina

bästa vänner inom Mustangklubben har dött!

Janne Nilsson, Bälinge, Luleå, har lämnat oss! Det är som sagt med stor sorg som

jag meddelar detta.:( :( :(

Janne var en sann Mustangvän. Han var otroligt kunnig, inte bara om Mustangen,

han kunde så mycket om alla andra bilar, traktorer, skogsmaskiner, grävmaskiner,

you name it!

Jag kommer, om familjen tillåter, att närvara på hans begravning. Om någon

vill framföra sina kondoleanser via mej, ska jag gärna framföra dom.

Jag, och min familj är i stor sorg, han var ju bara 49.:(

Han dog den 23:e december, vilken enorm pers för familjen! Dagen före julafton

då alla ska ha det kul och trevligt!

Mvh.

P-O

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

Vet hur det känns P.O. En av mina vänner, som jag träffade första gången redan 1958 gick bort i somras. Vi träffades i scouterna och hade kontakt genom alla år, mycket intensivt de senaste 20 åren genom Odd Fellow, där vi båda var medlemmar i samma loge.

Link to comment
Share on other sites

Jag fick veta ikväll att det kommer att bli en vanlig begravning, d.v.s. att alla är

välkomna. Jag tänker åka upp till Luleå den 23:e januari för att delta i hans begravning.

Norrbotten gör en insamling till en krans vid hans kista. CMC Sverige har ingen policy

vid såna här tillfällen (vilket jag kommer att ta upp på nästa årsmöte). Men jag är villig

att framföra en kondoleans vid minnesstunden efter begravningen, från Västerbotten.

Om det är någon som vill skänka en slant till en blomma, ska jag vänligen ta mej an den

saken. Ni behöver inte alls känna er tvungna på något sätt, och den som vill bidra kommer

att vara anonym. Det kommer bara att bli en sista hälsning från CMC Västerbotten. Och

där är ni alla medverkande.

Ni vet hur ni kan nå mej!

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...