Jump to content

Någon som vill vara med och köpa T-Tröja


Tommy persson

Recommended Posts

Hejsan

Jag tänkte beställa jubelumströja från USA

Tänkte kolla om det är någon mer som skulle vara sugen på att få med en.

http://www.cal-mustang.com/MUSTANG-50TH-ANNIVERSARY-DARK-GREY-MENS-T-SHIRT-C6652.aspx

mvh Tommy

Jag tar och kollar vad frakten blir och hör av mej. Min dator havererade så jag har inte varit inne på ett tag.

mvh Tommy

Link to comment
Share on other sites

So what! Jag tyckte den var cool. Passar naturligtvis bara i Mustangsammanhang. Annars skulle jag inte ta den på mig. Då skulle man ju bli utskrattad. Men inte i vårt glada gäng, eller?..........:confused:
I "vårt glada gäng" blir ingen utskrattad. Även om man har en skjorta i Amerikansk dålig smak.

I och för sig har vi ju alla olika smak, men denna skjorta skulle jag aldrig ta på mej!

Typiskt amerikanskt dålig smak. Ursäkta mej Bosse, jag bara uttrycker vad jag tycker,

jag vill inte nervärdera din smak. Hoppas att du förstår!

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hej Alla!

Gled in på denna tråd av en ren händelse. Jag har en kund från er klubb som vill ha lite jubileumskläder. Eftersom jag kan få detta samskickat med andra ordrar så blir frakten dessutom bättre. Vi beställer dessutom direkt från Ford, se länk nedan. Kolla om det är något som intresserar och skicka i så fall ett mail direkt till mig på bruno (at) blkimport.se

http://merchandise.ford.com/category/brand-mustang-fifty-years

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...