Jump to content

Ny Mustang ägare


Lars A

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Tackar ! bilder kommer.....Fixat en del i veckan bla nytt avgassystem ny ratt. monterat om vindrutan samt fixat c6 så nu går den att köra.

bytte spindeleder och främre bussningar i går så på måndag blir det framvagnsinställning

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Japp den rullar redan mycket, Får väl öka krediten på Preem kortet snart......Bytte munstycken på förgasaren när jag ändå öppnade den.

Nu går den klockrent utan att nysa och tveka, kul att burna när man kör om haha

Link to comment
Share on other sites

Tackar ! bilder kommer.....Fixat en del i veckan bla nytt avgassystem ny ratt. monterat om vindrutan samt fixat c6 så nu går den att köra.

bytte spindeleder och främre bussningar i går så på måndag blir det framvagnsinställning

Grattis! Vilket tempo, det där är vad jag lyckas hitta tid till på ett decenium! :D

Link to comment
Share on other sites

Japp Har haft den på jobbet så när det har varit någon lucka mellan kundbilarna blir det lite hobby mek...Hoppas sido scoopen kommer snart

har även lagt en pris förfrågan på komplett gt/cs bakända, få se om det går att lösa innan sommaren.

Längtar nu efter nya diffen ser ut som om någon mc har varit å sladdat i kungsbacka

Link to comment
Share on other sites

Grattis.Den ser grymt fin ut.Köpte mej nyligen en 71a med lite smått o gött att fixa.jobbar som bilmek så både lokaler o verktygen finns,men ska köra så mycket som möjligt i sommar.Hoppas få se den live i sommar nånnstans

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej muggebigge !

Har haft en 71a mach 1 . På 80 talet i dag ångrar man att jag sålde den

Det var en v4 med 351 c. Grabber lime senast jag hörde något om den så var den röd och gick i norr.

Tog hem från Florida sedan på med svenska papper.

Gillar 71 an ser grym ut !

Bifogar bild på en likadan som min 68, så ska den seut nästa sommarpost-8313-144839466964_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...