Jump to content

Februari


Andrew

Recommended Posts

Tänk vad det kan ändra sig när man köpte sin första Musse i början på 80-talet va man raggare och busfrö, men nu är man till och med accepterad i dom finare klubbarna. Vad var det som förändrade det synsättet för jag är fortfarande samma kille......

post-365-144839387847_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja du Andrew, det var då det, det var kanske roligare då, men det är ändå samma känsla idag.

Fantastiskt vad en Ford Mustang kan göra för oss entusiaster, minnet av mycket sitter kvar

tills lampan slocknar, åtminstone hos mig.:thumbup::lolno:

Gå in på medlemsportalen, kolla album, då förstår många hur det var en gång:eh:.

Ändrade %s av %s (%s)
Mer att tillägga.
Link to comment
Share on other sites

Jag mins en episod när vi var 17-18 år. Vi åkte några vänner till en av kompisens

farsas sommarstuga ute vid havet i Västerbotten. Vi drack en hel del kan jag säga.

På lördagen var det dags att proviantera lite mat och öl. Kompisen som körde hade

en Renault Gordini med svart huv och silvermålade fälgar. Det var mode då i början

på 70-talet. Årsmodell okänd, men gissar på sen 50-talare.:confused:

Det var urusla däck på denna lilla bil, och vi var 6 pers. i den. Varje gång han vred på

ratten så skrek det i asfalten.:cool:

Ortsbefolkningen i detta lilla samhälle, som i alla fall hade en ICA-butik, där vi köpte

våra mellisar, stod som statyer vid sidan om vägen och pekade, när vi kom med den

lilla bilen som skrek om däcken och sa: Där kommer dom... raggarna! :lolno: :lolno:

Herre gud vad roligt vi hade åt det! ;)

Dagen efter var inte lika rolig. Vi låg mest och sov.:eek:

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...