Jump to content

Sett på gatan!


Obscure

Recommended Posts

Nu så här på våren, när våra Mustanger letar sig fram från sina gömmor och ut på vägarna, tänkte jag att det vore skoj att lägga ut bilder på artfränder man fått syn på... Så jag börjar lite lätt med en som min son såg idag på väg hem från skolan. En mörkgrå metallic med svarta stripes, 2005 GT, sedd på en parkering vid i närheten av Kärnan, i Helsingborg -nice!

yvybu6y6.jpg

Vem är skyldig?

Link to comment
Share on other sites

Det var inte min!

Den står tryggt i garaget tills jag fått alla delar till den.

Räknar med att ta ut den i mitten på april om jag hinner med.

//Janne

Link to comment
Share on other sites

post-7816-144839403253_thumb.jpg

22 Februari rullade denna framför mig .. Men tycker mig ha sett den till och från under vintern också .. Gislaved ..

Har varit ute ett par gånger med min =) Sug i tarmen ju när det är fint ute .. =)

Link to comment
Share on other sites

Kul tråd och initiativ :)

Tyvärr lite glest med Mustanger på gatan/stan än så länge. Lovar lägga in foton när dom ploppar upp.

Den FB'en såg ut att stått ett tag (med tanke på gruset under).

Link to comment
Share on other sites

Fick ett väldigt trevligt finbesök av denna cab-65.a på jobbet denna grymma vårkväll! Längtar sjukt mycket tills min egna 65.a får lov att rulla ut på vägen snart!

post-8122-144839407204_thumb.jpg

(bilden tagen i strömstad - region västkusten)

Link to comment
Share on other sites

Mötte en Musse igen, på E4/6:an utanför Hbg, han på väg söderut, jag norr... Hann inte få upp kameran... igen... Däremot fångade jag denna:

uhu2epuv.jpg

Ingen Mustang, men Jänkejärn iallafall, Firebird!

Link to comment
Share on other sites

Fräsch! Gött o se!

Det var en otroligt fin Chrysler New Yorker från 1960 i utställningstskick (!!) här på jobbet igår. Jag ångrar att jag inte tog några bilder på den.

En norrman som PRECIS hade varit i Mellerud och hämtat den och var påväg hem till Bergen i norge. Han hade tagit sig en bra bit för den bilens skull.

Jag vågade inte fråga vad han betalade men kollade lite på nätet efteråt och i det skicket va den nog värd strax över 300,000. Vilken fin bil det va!

Link to comment
Share on other sites

(redigerad)

Vet inte hur dn här ägarn tänkte..?!

Men brist på annat här i Stenungsund så hedras han/hon av drömmen :)

(kanske inte syns, men det sitter en Mustang på huven ;) )

post-8355-144839407691_thumb.jpg

Ändrade %s av %s (%s)
fixat lite..
Link to comment
Share on other sites

Jag såg en mörkgrå Mustang 2005+ här i stan igår, hann inte få fram kameran men jag har sett den bilen förut. Kände igen regnumret och det är ingen klubbmedlem som äger bilen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...