Jump to content

Ny medlem från norr


Recommended Posts

Hej

Mitt namn är Morgan Holmström och jag kommer från Skellefteå.

Jag har tidigare ägt och renoverat en-64 Corvette coupé, men har nu i stället inhandlat min första Mustang, (en 2005 Mustang GT) som jag har tänkt bruka dagligen på Sommarhalvåret.

Eftersom jag letat bil ett tag så har jag följt med här på forumet ett tag, och ni har skapat ett kanon forum med många aktiva medlemmar som delar med sig av sin kunskap.

Keep up the good work !!!

//Morgan

Link to comment
Share on other sites

Jotack, visst är det så :-) Man blir snabbt bortskämd, har bott i Hälsingland tidigare, mor min är därifrån, och några år i Kiruna när jag var liten. Här nere tycker man att 10 mil är betungande...

Link to comment
Share on other sites

Välkommen till forumet, själv just nybliven Mustangägare och med på forumet. Håller med dig om att det är en toppensite .Mkt trevligt :)

Förstår problematiken med att billetandet.. Bor på Västkusten strax ovanför Gbg men körde minst ett par hundra mil innan jag hittade mitt objekt.

Lätt att ge upp och bara köpa för att man inte orkar med allt farande av och an till slut.

Rock on!

Eje

Link to comment
Share on other sites

Du skriver med väldigt små bokstäver eller osynlig font Obscure.. ? Kan inte läsa ;)

Fast iof inget konstigt , det är ju måndag, haha :)

Cheers! Eje

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Välkommen Morgan!

Hoppas att du vill bli medlem i klubben också. Vi behöver fler medlemmar

i Skellefteåtrakten. Vi planerar en träff tillsammans med Norrbotten i Byske

den 23:e augusti, hoppas att du kommer då. Mer info kommer på hemsidan.

Hoppas att du kan komma på någon annan träff vi anordnar i sommar också.

Se träfflistan under Västerbotten.

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...