Jump to content

Erbjuder min hjälp att hitta delar i USA


angry_buddha

Recommended Posts

Eftersom jag själv har haft lite problem ibland med att hitta saker till min bil så tänkte jag erbjuda min hjälp till andra som är i liknande sits. Jag bor nämligen numera i Greensboro North Carolina som ligger på östkusten. Har upptäckt att det finns en HEL del bilar som står i trädgårdar och på diverse bilskrotar som inte har tänkt överhuvudtaget på att någon vill ha de gamla delarna från bilarna.

Många av dom lever fortfarande i en Analog värld och vet inte ens hur man annonserar på internet.

Så om någon söker en specifik del eller varför inte en hel bil så säg till.

Jag kan försöka att hjälpa till att hitta och se till att det blir hemskickat, och ev så tar jag själv med prylarna hem i väskan när jag då och då behöver åka hem igen på affärsresa.

Delarna kommer jag inte ta ut något extra direkt för, men vill ni ha en hel bil hemskickat så kanske jag vill ha nåt för besväret. Annars tycker jag det är mest roligt att åka ut på skattjakt i bygderna :D

 

/Johan

 

Link to comment
Share on other sites

Har du varit hos cobranda ngn gång? Han har fått många ������ genom Åren av oss

Nej har faktiskt inte varit hos honom ännu.

Det händer ju att jag åker upp till Hagerstown då och då och det ligger ju inte långt därifrån. Kanske skulle ta en sväng dit :)

Link to comment
Share on other sites

Spännande! :)

2 saker som jag vet direkt att jag behöver är :

Ett rally pac med liggande 6k mätaren för v8 (64an.) i bra skick. (ska vara med rally pac texten)

samt fästplåten (den som sitter i golvet i bagagerummet) till reservhjulet för 64an. dvs den man använder en lång vagnsbult till och inte j stången.

:D hör gärna av dig!

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...