Jump to content

Äntligen!


Recommended Posts

Hej allihopa!

Andreas heter jag och jag har äntligen efter lång väntan och mycket annonsspaning fått tag i min första Mustang, det känns helt fantastiskt.

Det är en röd fastback -70 med en 302:a under huven och automat låda.

Har suttit många timmar och läst om allt möjligt här på forumet för att inte gå på en nit när jag väl hittade rätt bil och det hjälpte mig enormt mycket, tack ska ni ha!

Link to comment
Share on other sites

Hej allihopa!

Andreas heter jag och jag har äntligen efter lång väntan och mycket annonsspaning fått tag i min första Mustang, det känns helt fantastiskt.

Det är en röd fastback -70 med en 302:a under huven och automat låda.

Har suttit många timmar och läst om allt möjligt här på forumet för att inte gå på en nit när jag väl hittade rätt bil och det hjälpte mig enormt mycket, tack ska ni ha!

Hoppas du lägger in lite bilder på FB -70:an

///-AW-\\\

Link to comment
Share on other sites

Du vet väl? att det är mustang träff i Bergshammar på söndag där klubben bjuder på kaffe och korvgrillning.

Gå in på träfflistan för Västra mälardalen så finns det en vägbeskrivning och vilka tider det är :D

Link to comment
Share on other sites

Du vet väl? att det är mustang träff i Bergshammar på söndag där klubben bjuder på kaffe och korvgrillning.

Gå in på träfflistan för Västra mälardalen så finns det en vägbeskrivning och vilka tider det är :D

Det låter spännande men är träffarna som är uppsatta i kalendern bara för CMC medlemmar eller öppet för alla?

Link to comment
Share on other sites

Klart du ska komma, hur ska du annars veta att du vill bli medlem. För mig får du komma och det är hemma hos mig så då är det ok.

Vi är inte som andra klubbar och stänger ute folk :D

Link to comment
Share on other sites

Hej och Välkommen hit!

I princip alla träffar klubben arrangerar går det bra att komma till utan att ha vara/blivit medlem ännu.

I de få specialfall det strikt endast är för medlemmar brukar vara de större nationella sommarträffarna och det står då i inbjudan.

// Danne

Link to comment
Share on other sites

Jag var på träffen i Nyköping idag och nu är de dags att bli medlem direkt har jag bestämt mig för:-)

Skickat från min D5503 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja det har varit dags ett tag nu med lite bilder på den men är mitt i en flytt för tillfället men ska ta tag i det så fort det är klart :-)

Skickat via tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...