Jump to content

230 bilar och 500 anmälda - torsdagen 19/6


Daniel Linde

Recommended Posts

Kommer bli kalas!

Beställde Sälen-tröjan precis. Lite synd att det var en vanlig tråkig t-shirt, hade gärna sett en med tex v-ringat.

Känns lite gammalmodigt med en vanlig men det får väl duga :)

//Danne

Link to comment
Share on other sites

Sälentröjan beställd. Plus några tygmärken.

230 bilar. Är det rekord för nån träff i Mustangklubben? Vi var över 220 bilar i Borlänge 2007.

Och mer än 220 i High Chaparall. Hade hoppats på 300 bilar i Sälen. Men det blir väl bra med

230. Då blir det ju inte så trångt! ;)

/P-O

Link to comment
Share on other sites

Bil-tåg kanske vore ett alternativ för dem!?

Jag föreslog biltransportlastbil och sedan en buss/minibuss men tydligen ville inte transportörerna i sverige komma med rimliga priser.

Link to comment
Share on other sites

Det är kanske bäst att jag avbokar min skruttbil då:silent:/Leif

Ta det på rätt sätt, jag älskar de gamla Mustangerna och vill mer än gärna att så många som möjligt deltar på CMC mötena. Dock är det många mil för klassikerna till Sälen träffen. För övrigt har jag innan min 2009:a haft en 67:a cab och hade nog avstått Sälen om jag haft den kvar eftersom jag bor i Malmö. Det viktiga är inte om man har en gammal eller nyare Mustang utan den gemensamma beundran för bilarna och att de består...

Link to comment
Share on other sites

Ta det på rätt sätt, jag älskar de gamla Mustangerna och vill mer än gärna att så många som möjligt deltar på CMC mötena. Dock är det många mil för klassikerna till Sälen träffen. För övrigt har jag innan min 2009:a haft en 67:a cab och hade nog avstått Sälen om jag haft den kvar eftersom jag bor i Malmö. Det viktiga är inte om man har en gammal eller nyare Mustang utan den gemensamma beundran för bilarna och att de består...

Instämmer med att det viktiga borde vara om man har en bil man gillar oavsett om den är "skrutt" eller nyare, men tyvärr finns det en del med nyare som inte ens behagar hälsa när man möts ute på vägarna :confused:, men det är ju upp till var och en/Leif

Link to comment
Share on other sites

Ja ja Leif dom e bara avundsjuka för dom kör en själlös bil medans vi kör de riktiga Mustangerna:D. Skämt och sidå vi har alla lika kul vilken Musse vi än har. Minns när man kom med en 68´och folk inte tyckte det var en riktig Mustang.

Link to comment
Share on other sites

Ja ja Leif dom e bara avundsjuka för dom kör en själlös bil medans vi kör de riktiga Mustangerna:D. Skämt och sidå vi har alla lika kul vilken Musse vi än har. Minns när man kom med en 68´och folk inte tyckte det var en riktig Mustang.

Hehe själlös vetetusan. Min hälsade hjärtligt varje gång ;)

Link to comment
Share on other sites

Det gick ju att köra dessa bilar långt när dom var nya, det gick att köra dessa långt när de var 20 år gamla, samt även på vintern med dåliga sommardäck. Varför går det inte att köra dessa långt när dom blivit 50 år gamla? Dom flesta ser ju ut som nya! Jag har icke ägt en gammal Mustang, ingen bil äldre än 82 förövrigt. Men jag har erfarenhet av långkörning med både årsmodell 57 och 62 och märkte inget speciellt med någon av dom som gjorde resan negativ.

Link to comment
Share on other sites

Instämmer med att det viktiga borde vara om man har en bil man gillar oavsett om den är "skrutt" eller nyare, men tyvärr finns det en del med nyare som inte ens behagar hälsa när man möts ute på vägarna :confused:, men det är ju upp till var och en/Leif

Jag anser att alla med Mustang borde hälsa på varandra precis som MC folket gör!

Link to comment
Share on other sites

Som sagt var det är väl upp till var och en , men jag är väl sjuk och hälsar på "alla" mustanger och de flesta äldre amerikanska bilar jag möter oavsett märke(var och en blir väl salig på sin tro) alla bilar har ju sin charm oavsett årsmodell/Leif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...