Jump to content

produktionen igång


FastMagnus

Recommended Posts

Jag vet att man sålde en i Uppsala redan i April, den kommer att bli den första som levereras, det vet jag i alla fall. O som jag fatta det ska det vara den första som levereras i Sverige. O den betalades redan då!

Link to comment
Share on other sites

Men serieproduktionen startade ju för bara några dagar sen. Var det någon slags prototyp då, eller?

Nej det är det inte,

dom säljer bilar långt innan dom kommer ut, han står som först i kön, han har ju självklart inte fått bilen en.

Men han va den första att täckna sig för en o han fick ett pris.

Link to comment
Share on other sites

Och priset var......??????

Det vet jag inte, (Rycktet säger närmare 400 000 kr) men jag vet att han va lite orolig säljaren att priset kanske skulle stiga lite mer en han sa o skrev priset på! Men han har råd att ta den smällen det kan jag låva dig. Jag vet vem säljaren är, men vill inte gå ut med namn, men jag kan säga så mycket som att han har fått pris flera år i rad som bästa säljaren i landet många ggr. Och han själv har mera i månaden en vad många av oss får i hop om året!

Link to comment
Share on other sites

Det vet jag inte, (Rycktet säger närmare 400 000 kr) men jag vet att han va lite orolig säljaren att priset kanske skulle stiga lite mer en han sa o skrev priset på! Men han har råd att ta den smällen det kan jag låva dig. Jag vet vem säljaren är, men vill inte gå ut med namn, men jag kan säga så mycket som att han har fått pris flera år i rad som bästa säljaren i landet många ggr. Och han själv har mera i månaden en vad många av oss får i hop om året!

Är det en V8? under 400t? så låter det väldigt billigt bara att gratulera

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Ja va inte så fel ut med priset jag fick höra via ryckte!

och Ja sa aldrig att det va hugget i sten priset på bilen! utan runt 400 000 kr o det ser inte illa pinkat ut, om man tittar på prislistan. O utrustning på bilen säger inte historian heller.

http://www.mynewsdesk.com/se/ford/documents/nya-ford-mustang-svensk-prislista-42275

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...