Snorre70 Posted September 7, 2014 Report Share Posted September 7, 2014 Hej jag har 4 st fälgar 2+2 st.Nu till min fråga är det någon som vet något ställe som man kan se när dom är tillverkade på webben.eller sitter någon på denna information, Tackar för hjälp.Fälg nr 1 har denna märkning. (Misstänker att 9: an kan vara 1969)Fälg nr 2 har denna märkning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnRB Posted September 7, 2014 Report Share Posted September 7, 2014 Hej jag har 4 st fälgar 2+2 st.Nu till min fråga är det någon som vet något ställe som man kan se när dom är tillverkade på webben.eller sitter någon på denna information, Tackar för hjälp.Fälg nr 1 har denna märkning. (Misstänker att 9: an kan vara 1969)[ATTACH=CONFIG]31985[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]31986[/ATTACH]Fälg nr 2 har denna märkning.[ATTACH=CONFIG]31987[/ATTACH]9MB tror jag er 2 veckan i Desember 1969, 1979, 1989......Om du hittar merkningen MW betyder det fabrik Motor Wheel, hittar du KH betyder det fabrik Kelsey Hayes.mvhJohnB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast66 Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 9MB utläses 9=1969, M=Motorwheels, B=februari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts