Jump to content

Studentkörning Nyköping


Hansson74

Recommended Posts

Jag fick detta mail av en man i Nyköping, kanske finns någon intresserad?

Hej!

Jag har en son som tar studenten den 12/6.

Den 14/6 har skolan ordnat stor bal på Nynäs slott mellan Nyköping och Trosa.

Sonen är helfrälst i Mustangbilar. Han har inget körkort än så kärleken till mustang är mer platonisk.

Min fråga: finns det någon i mustangklubben som kan tänka sig uppdraget att köra honom (för låna ut bilen vill man förstås inte) och hans flickvän från Nyköping till Nynäs på eftermiddagen den 14/6? Inte riktigt klart med tiden ännu.

Joel gillar nyare bilar och gärna GT- modeller.

Studenter/fylla och risker?

Nej inte riktigt. Ungdomarna som åker till Balen med stort B är nyktra och fina. Joel och flickvännen är jättefina ungdomar som inte sticker ut på något sätt. Detta är alltså innan balen resan ska ske. Man hämtar i Nyköping, kör till Nynäs, upp i närheten av slottet, nästan som en defilering, lämnar av ungdomarna och sen är uppdraget klart. Många fina bilar av olika modeller och årgångar brukar det vara.

Hämtning löser jag på annat sätt.

Jag vore jätteglad om jag kunde få kontakt med någon som kan hjälpa oss överraska sonen med en fin och häftig bil. Ersättning förstås.

Det är också ett bra tillfälle att visa upp sin bil i ett härligt sommarsörmland bland andra fina bilar, balklänningar och ungdomar som brukar vara jättefina.

Om du är intresserad skicka ett mail till mig 69mach1@comhem.se så förmedlar jag kontakten.

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...