Jump to content

Hyra Mustang! Älskar Mustang men har aldrig kört en.


Recommended Posts

Hej!

Jag har ett jättestort intresse av Mustang och har alltid velat köra en själv men jag vet inte hur det skulle kunna gå till då jag inte har pengarna att köpa en Mustang i nuläget.

Min ålder är 21 (snart 22 år) och jag vet att ibland kan vara en jobbigare faktor gällande denna fråga men jag undrar ifall det finns någon som hyr ut en Mustang för en dag eller liknande så att jag faktiskt skulle kunna få möjligheten att se om det är så bra som jag tror.

Mitt intresse ligger runt mustanger med nyare årsmodeller ungefär, 2008 uppåt.

V8 Motor med 300 Hk < Uppåt

Jag vet inte ifall det finns något intresse från någon här men jag skulle nog blivit den lyckligaste människan på jorden bara jag fick chansen till detta.

Ifall det är någon som har möjlighet till att vara hjälte, så skriv gärna vad ni vill ha för besväret.

Jag bor i Skåne men det kanske finns något vi angränsande län också.

Skriv gärna, tack på förhand =)

Link to comment
Share on other sites

Finns väl bilfirmor som har bilar till salu och då kan nog låtsas att man ska köpa och ta en provtur.

det är nog ingen som är intresserad av att hyra ut sin bil till yngre personer.

Link to comment
Share on other sites

Den berättelsen minns jag från länken. Ägaren körde bilen, inte födelsedagsbarnet. Som cmc-49 skriver, finns det nog ingen som låter en okänd yngre person köra bilen.

Link to comment
Share on other sites

Kanske en lösning.

Hitta några Mustanger här som hyrs ut enligt sidan för vad som ser ut att vara rimliga pengar. (Har inte läst hyreskontraktet)

Nyaste jag såg nu var från 2006.

http://www.bfm.nu/sportbil.htm

Kolla även med Hertz.

Kanske dom inte togs till Sverige eller dom slutat hyra ut dom men kan vara värt att kolla.

https://www.hertz.se/rentacar/productservice/index.jsp?targetPage=hertzfuncollection.jsp&leftNavUserSelection=globNav_3_5_1&selectedRegion=Förenta%20Staterna

Med vänlig hälsning,

MrV8

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...