Jump to content

Wheels Umeå?


RoTe

Recommended Posts

Hej RoTe!

Hi, hi, samma plats som tidigare innebär att vi står här: https://www.google.se/maps/search/nolia+i+ume%C3%A5/@63.8330233,20.2426916,944m/data=!3m1!1e3

Det är samma plats som vi haft nu dom senaste åren. Alla i Umeåtrakten vet det, men om man

kommer som du från mälardalen får man naturligtvis fråga! Du är väldigt välkommen till vår hage!

Vi kommer att synas, det är, som vi tycker, den bästa platsen på stället! Vi har flaggor och tält på

plats, så du kommer inte att missa oss. Dessutom kommer folket i insläppet förmodligen att visa

dej rätt. Vill du ha en vägbeskrivning, så står jag gärna till tjänst.

Än en gång: Välkommen till vår hage!

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Hej RoTe!

Hi, hi, samma plats som tidigare innebär att vi står här: https://www.google.se/maps/search/nolia+i+ume%C3%A5/@63.8330233,20.2426916,944m/data=!3m1!1e3

Det är samma plats som vi haft nu dom senaste åren. Alla i Umeåtrakten vet det, men om man

kommer som du från mälardalen får man naturligtvis fråga! Du är väldigt välkommen till vår hage!

Vi kommer att synas, det är, som vi tycker, den bästa platsen på stället! Vi har flaggor och tält på

plats, så du kommer inte att missa oss. Dessutom kommer folket i insläppet förmodligen att visa

dej rätt. Vill du ha en vägbeskrivning, så står jag gärna till tjänst.

Än en gång: Välkommen till vår hage!

Mvh.

P-O

Hej P-O! Din länk visade bara till Nolia-området, men säger du att det syns så syns det. :) Jag kommer ha en lokal guide med mig också så jag inte ska åka vilse. ;)

Vilken tid bör man vara där för att få en plats i hagen?

Link to comment
Share on other sites

Hej RoTe!

Du kommer att få instruktioner vid insläppet, men det är bara rakt fram sen du kommit in.

Sen ser du våra flaggor.

Ni bör vara där vid tio. Men vi har plats för många bilar, så det är nog inget problem.

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...