Jump to content

Mustang forum stängt


Hans R

Recommended Posts

Det verkar så, men det har inte varit speciellt mycket aktivitet där den sista tiden jämfört med detta forum. Kanske för mycket admin. för lite verksamhet

som gjort att det lagts ner om man får spekulera. Lite synd då Grufman var en tillgång för många Mustangägare.

Link to comment
Share on other sites

Det stämmer att det har varit för lite verksamhet på det forumet men Grufman borde informerat oss om att släcka ner webbsidan men icke. Av döma på vad jag har hört om Grufman från en del mustangägare, verkar han inte vara så populär för sina dyra priser och sin attityd. Kanske därför folk har tröttnat på att skriva inlägg på forumet där. Jag spekulerar bara....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jo det är många av oss som tyckt priserna varit höga och märklig attityd.

När nu Mustang distribueras i hela EU så blir det svårt att ha monopol på reservdelar och tillbehör och även service.

Dessutom har ju American Muscle börjat sälja till Europa vilket gör att vi själva kan köpa och få hem de prylar vi vill ha.

Med detta sagt, så har Grufman ändå varit en tillgång för oss alla.

Link to comment
Share on other sites

Grufman är en tillgång, men svårt att handla delar därifrån då de har växlingskurs som är bortom horisonten.

Men måste man ha det snabbt så finns det...

Servicen är mycket bra, har endast gjort nyckel reset som mitt försäkringsbolag krävde.

När de tog bort trådar på sitt forum som de ej tyckte om, hände flera gånger som jag såg. Efter det har jag aldrig kollat på detta forum..

Link to comment
Share on other sites

Senast jag beställde av GRUFMAN, tog de emot ordern men slängde på luren plötsligt utan anledning. Inget tack samt ha en bra dag typ. Jag överväger att beställa hos badmanner i fortsättningen. Vad jag har fått veta, är det bättre priser bl.a.

Link to comment
Share on other sites

Det enda jag saknar är den ofantliga samlingen skrotbilar i tråden som hette "Nylappade och nymålade mussar from over there..."

Google har som tur är en cachad version: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:PtH1EQdi9rIJ:mustangforum.se/archive/index.php/t-1701.html+&cd=4&hl=sv&ct=clnk&gl=se

Dags att införa en sådan här då kanske :)

Link to comment
Share on other sites

Senast jag beställde av GRUFMAN, tog de emot ordern men slängde på luren plötsligt utan anledning. Inget tack samt ha en bra dag typ. Jag överväger att beställa hos badmanner i fortsättningen. Vad jag har fått veta, är det bättre priser bl.a.

Du är välkommen att beställa. Vi kollade lite priser på bland annat avgasrör till nya 2015 GT. Vi var 700kr billigare än AM

Link to comment
Share on other sites

Du är välkommen att beställa. Vi kollade lite priser på bland annat avgasrör till nya 2015 GT. Vi var 700kr billigare än AM

Läs reglerna vad beträffar annonsering.

ev annonser läggs i kommersiell annonsering.

Link to comment
Share on other sites

Trist att forumet är stängt. Personligen har jag bara bra erfarenhet av Grufman, har fått hjälp och tips och alla prylar jag behövt har dom fixat fram. Inte billigast men så jäkla dyra är dom väl inte? Framför allt gillar jag att man kan få Ford originaldelar, dessutom har det gått snabbt att få delarna. Kommer definitivt att fortsätta handla där.

Micke

Link to comment
Share on other sites

Jo de är dyra! Jag har köpt grejor från USA via eBay! Pris plus moms och frakt ändå billigare! Visst det det tar längre tid typ 2-3 veckor! Men jag beställer alltid under vintern och aldrig haft några problem hittills ! Peppar peppar...... :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...