Jump to content

Träffområde


Kent H

Recommended Posts

1996 hade vi en Mustang-träff på gamla sågen i Tavelsjö.

Det kom bilar från Sundsvall och norrut. Tanken var väl att vi skulle göra det till något återkommande men det hela rann ut i sanden trots att den första träffen var så uppskattad.

Tyvärr så har det inte blivit mera tid över genom åren fast det nu gått 20 år.

Tänkte däremot att om klubben vill låna området för något arrangemang framöver så är det inga problem.
Allt från träff till fest.

/Kent
070-573 90 31

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej Kent!

Förlåt att jag inte har svarat tidigare, men nu håller vi på att palnera för sommarens träffar, så jag undrar
om du kan berätta mer om den träffen? Vem organiserade? Vad gjorde ni? Fanns det mat och dryck på
platsen? Vi i Västerbotten hade 10 träffar i fjol sommar så det kan vara svårt att få in fler nya träffar.
Speciellt som vi måste minska ner antalet något.

Mvh.

P-O Olsson
CMC 452

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Glömde att markera "Följ tråden" så jag såg svaret först nu.

Bakom träffen 1996 stod Benita Hortlund CMC 260 och Carina Granberg. Carina hade en Camaro så det blev lite av en Pony Car-träff då både Mustang och Camaro var välkomna.

Träffen var bara under en dag så det fanns inte utrymme för alltför många aktiviteter. Vi hade i alla fall en mångkamp med en blandning av frågor och praktiska utmaningar. På den tiden fanns inte tillgång till kök så vi hade skaffat fläskkarré som var och en fick grilla själva efter egen smak. Mot slutet av dagen hade vi prisutdelning och dragning av ett lotteri innan deltagarna styrde hemåt. Alla deltagarna fick också ett träffmärke.

Numera finns det både samlingsrum och kök nere vid stranden och vi håller hela tiden på att förbättra lokalerna.

Om det finns något intresse i framtiden av att pröva något nytt är det väl bäst om någon kommer ut och tittar.

/Kent

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...