Lars Alfredsson January 25, 2017 Report January 25, 2017 Vi saknar inbetalningar från 820 CMC-medlemmar, som ännu inte betalt. Ett påminnelsekort har i dagarna skickats ut med betalningsuppgifter. Avser du (som vi hoppas) att fortsatt vara medlem , gäller att betalning ska finnas vårt konto senast 31 januari. Vill du lämna klubben behöver du inte göra någon åtgärd. Alla som ej betalt den 31/1 blir avregistrerade som medlemmar. Dock behåller man sitt medlemsnummer, om man senare återkommer till klubben. Visa hela artikel Citera
Tommy Iggesund January 25, 2017 Report January 25, 2017 Men kan du vänta tills datumet på avgiften är passeratSkickat från min iPad med Tapatalk Citera
Tommy Iggesund January 26, 2017 Report January 26, 2017 Oj. Var det december som var betal månad? Trodde det var januari [emoji15]Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Jimmyeklof January 26, 2017 Report January 26, 2017 Jag har inte fått något inb.kort så jag har helt missat detta... Citera
Palle W January 26, 2017 Report January 26, 2017 (redigerad) 59 minuter sedan, Jimmyeklof said: Jag har inte fått något inb.kort så jag har helt missat detta... Har du fått tidning nr 4 i dec? Ett påminnelsekort med betalningsuppgifter är skickat till dig. Har du rätt adress noterad hos oss? Radhusvägen 9 Ändrade %s av %s (%s) Citera
Palle W January 26, 2017 Report January 26, 2017 OBS. Ni kan bara anmäla saknad tidning+ inb-kort via mail till medlemsregister@mustangclubsweden.org. Jag har inte löpande läsning i detta forum Citera
Recommended Posts