TQL November 5, 2017 Report November 5, 2017 Snygg, tittar själv på kona eller magnetic, men som fastback. Kunde inte få ett tydligt svar från säljaren om utrustningen så tänkte kolla med er. Är de svenska bilarna utrustade med premium plus paketet? Om man tittar på delar som ingår i det så borde det vara så då vi har uppvärmd ratt och 12"led i bilen. Men det jag skulle vilja försäkra mig om är faktiskt läderinredningen för jag gillar inte dagens plastkonsoll eller att den är lite halvhård för knäna. Varken ser eller känns ok i denna prisklass. Inte om de vill ha närmare 600tkr för bilen. 12" LCD Digital Instrument Cluster with MyColor® • Heated Steering Wheel • Premier Trim with Color Accent Group - Hand Stitched Center Console Lid, Wrapped Knee Bolsters with Accent Stitch, and Shifter Boot Citera
Evald November 5, 2017 Author Report November 5, 2017 Vad man har sett på bilder så har GT euro spec klädd mitt konsol i "pläder" Finns fler bilder här https://www.netcarshow.com/ford/2018-mustang_gt_eu-version/#2 Citera
Junkers November 5, 2017 Report November 5, 2017 Prislista och broschyr är inte särskilt informativa tyvärr... Citera
Junkers November 5, 2017 Report November 5, 2017 (redigerad) Och tänk på att larm numera är tillval! Jag har beställt: GT 10-växlad automat Cabriolet Custom Pack 4 Lightning Blue Magneride Alarm Sedan kunde man välja sömfärg på inredningen tydligen så jag valde blå sömmar. Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
Junkers November 5, 2017 Report November 5, 2017 Intressant om nya motorns effekt och vrid, grymt mycket bättre! Citera
TQL November 7, 2017 Report November 7, 2017 On 2017-11-05 at 12:23, Junkers said: Prislista och broschyr är inte särskilt informativa tyvärr... Nej det saknas en hel del info. Försten någon som listat ut vilka fälgar som hör till vilka paket? Säljaren jag talade med var väldigt trevande. Det var "förmodligen" viss fälg som jag fick till svar. Citera
Junkers November 7, 2017 Report November 7, 2017 Jag valde ju Custom pack 4 och den fälgen ser ganska mesig ut på bild men tror att den ser bättre ut live. Lägre ofjädrad vikt blir det med den i vart fall. Citera
TQL November 11, 2017 Report November 11, 2017 (redigerad) För mig blev det en GT 10-växlad automat fastback. Custom Pack 4 Magnetic Magneride Alarm La även till en motorvärmare med kupéuttag Samt dubbade vinterdäck Enligt säljaren jag talade med kunde man inte välja sömfärg på inredningen. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Junkers November 11, 2017 Report November 11, 2017 (redigerad) Samma som min fast jag valde cab. Vi får väl se om det blir blå sömmar eller inte då... Ändrade %s av %s (%s) Citera
Junkers November 11, 2017 Report November 11, 2017 Så här står det på CJ Pony: Some spy photos included blue stitching on a Lightning Blue pre-production vehicle. Citera
Junkers November 11, 2017 Report November 11, 2017 (redigerad) I det skuggiga partiet syns den blå sömmen tydligt, jag har beställt det i vart fall. Grymt snyggt! Ändrade %s av %s (%s) Citera
Junkers November 11, 2017 Report November 11, 2017 (redigerad) En bild till, detta är alltså en levererad bil. Syns tydligt om man zoomar in alla delar som inte ligger i solen. Ändrade %s av %s (%s) Citera
TQL November 11, 2017 Report November 11, 2017 (redigerad) Håller med en snygg detalj. Frågade faktiskt säljaren direkt just om detta då jag sett det i infon om usa bilarna. Men han hävde bestämt att det inte gick att välja. Blir irriterad om det gick men han missat det. Vilka beställde du din bil ifrån? Beställde min från upplands motor så kan vara bra att kunna hänvisa till annan säljare då jag jagar han igenom om detta. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Junkers November 11, 2017 Report November 11, 2017 Halmstad men som sagt de kan ju haft fel, dock talar bilderna emot det. Citera
Musse16 November 11, 2017 Report November 11, 2017 Finns svensk broshan o prislista i pdf, om så lägg ut var man kan hämta den. Citera
Junkers November 11, 2017 Report November 11, 2017 Tror inte det går att hämta, men fick på mail. Det är ju preliminärt allting än så länge vad det verkar. Citera
Junkers November 11, 2017 Report November 11, 2017 Detta är samma som svenska fast på norska: http://www.ford.no/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D"new-ford-mustang-ebrochure.pdf"&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214642739577&blobkey=id Citera
Junkers November 12, 2017 Report November 12, 2017 Är inte så bra på detta språket men det går att läsa svart klädsel med blått i vart fall... http://www.ford.cz/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D"novy-ford-mustang-cenik.pdf"&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214644582812&blobkey=id Citera
TQL November 12, 2017 Report November 12, 2017 Jupp ser så ut. Konstigt då olika återförsäljare ger olika svar på samma bil. Citera
TQL November 13, 2017 Report November 13, 2017 Hej! Fick ett svar från säljaren på detta då jag bad han dubbelkolla. Svaret var att det endast var på recardostolarna du kunde få kontrast söm. Vi får följa upp detta efter leverans. Citera
Junkers November 13, 2017 Report November 13, 2017 Nja stolarna på bilderna är inte Recaro. Snarare enligt broschyren är det stolarna i custom pack som kan få det. Citera
Junkers November 13, 2017 Report November 13, 2017 (redigerad) Översatte den tjeckiska broschyren och custom pack ger följande klädselval: Set available only in conjunction with upholstery - leather color / stitching: - LUX black / gray - LUX black / blue - LUX red / red - RECARO black / gray - RECARO black / blue - RECARO red / red Svenska Custom pack 1 ger inget val. men men vi får väl se... Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts