Duckster January 17, 2018 Report January 17, 2018 =) Tack Lite trist att de ej kommer med bilen till Europa som standard Får se vad framtiden säger, bilen får anlända först sedan får vi se vad som eventuellt blir första mod Citera
Corvette January 17, 2018 Report January 17, 2018 14 minuter sedan, Duckster said: =) Tack Lite trist att de ej kommer med bilen till Europa som standard Får se vad framtiden säger, bilen får anlända först sedan får vi se vad som eventuellt blir första mod Den är nog för bred samt spetsig på sidorna för att gå igenom alla Eu krav, du vet ju hur de var med huven på 2015-2017 med gälarna i huven. Citera
lasse.carina January 31, 2018 Report January 31, 2018 Nu är dom första 2018 lastade på båt och på väg till Tyskland Citera
Gtttggg February 1, 2018 Report February 1, 2018 Jag hoppas mustang 2018 får bättre rostskydd än 2016 för den årsmodellen har knappt inget alls. Citera
Foose February 1, 2018 Report February 1, 2018 Min 2016 hade alldeles för mycket rostskydd, och inte alltid på rätt ställe heller... Blir nog samma visa med 2018, stora skillnader mellan olika bilar. Citera
Corvette February 2, 2018 Report February 2, 2018 15 timmar sedan, Foose said: Min 2016 hade alldeles för mycket rostskydd, och inte alltid på rätt ställe heller... Blir nog samma visa med 2018, stora skillnader mellan olika bilar. hade de rostskyddat plastdelarna på din också :)) Citera
Evald February 2, 2018 Author Report February 2, 2018 (redigerad) På min gt hade dom rostskyddat bakre diffusorn och hela avgassystemet, lukta nått så in i h. Körde hem från Halmstad, sen blev det ett ford racing cat back. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Duckster February 2, 2018 Report February 2, 2018 Oj, längtar varje dag, så skall bli skoj när den väl är på plats Blir lagom till våren =) Citera
TQL February 2, 2018 Report February 2, 2018 Vad har ni fått för byggdag samt förväntad leverans? Jag fick veta att den byggdes den 21/1 och leverans är uppskattad till slutet av april. Citera
dr.Jones February 3, 2018 Report February 3, 2018 Byggdatum 8/1 och lev. i april-maj men det blir säkert tidigare. Jag vill absolut inte ha något salt kvar på vägarna när jag hämtar den så inte innan april. Har en bit att köra från Halmstad. Är ni säkra på att dom kommer lev. via Tyskland för underredesbehandling? Säljaren sa från början att det inte är säkert pga ev. tidsnöd för 1 juli (Bonus-Malus). Ev. skall bilarna gå direkt till Sverige för detta men jag har inte kollat upp det. Underredesbehandling i Tyskland eller Sverige, bra eller dåligt? Citera
TQL February 3, 2018 Report February 3, 2018 Vad säljaren sa till mig, var att bilarna skulle gå till Tyskland för montering av bla eu-backspeglar, för att sedan gå till Sverige där de skulle underredsbehandlas. Kändes konstigt att det första de ska göra med en ny bil är att byta delar men tydligen var det så de gjorde. Citera
Gtttggg February 3, 2018 Report February 3, 2018 15 timmar sedan, Evald said: På min gt hade dom rostskyddat bakre diffusorn och hela avgassystemet, lukta nått så in i h. Körde hem från Halmstad, sen blev det ett ford racing cat back. Exakt samma ställen hade de rostskyddat min bil också. Inget där rostskydd behövs egentligen. Citera
lasse.carina February 13, 2018 Report February 13, 2018 Nu är första omgången 2018 framme i Tyskland. Citera
Junkers February 13, 2018 Report February 13, 2018 Fick svar idag att min var på båt mot Tyskland så kanske den finns med. Citera
lasse.carina February 14, 2018 Report February 14, 2018 Nu har dom lämnat Tyskland och påväg till Göteborg, så man kan ju undra om dom hunnit med att underredsbehandla korrekt denna gången och inte bara stänkte lite här och där. Citera
Junkers February 14, 2018 Report February 14, 2018 Då misstänker jag att min kommer i andra omgången för leverans var fortfarande slutet mars. Citera
RRS550 February 14, 2018 Report February 14, 2018 (redigerad) De har haft stopp i fabriken för ombyggnation. Startade upp igen efter två veckors uppehåll i måndags. Min blend date är imorgon. Så det lär inte bli något åka förrens i slutet på april/början av maj. Ändrade %s av %s (%s) Citera
BJLE February 14, 2018 Report February 14, 2018 Beställde min strax före jul. Har byggdatum 19/2 och planerad leverans till mig sista veckan i april eller första veckan i maj. Citera
Duckster February 16, 2018 Report February 16, 2018 Fick besked i tisdags att min var i hamnen för pålastning båt mot Tyskland Så det blir nog perfekt timing när den svenska våren kommer =) Glor varje dag på bilder osv. Får se om det blir någon klistrad enkel vinge senare eller man kör helt ren Kör så det ryker! Citera
marty mac fly February 16, 2018 Report February 16, 2018 On 2018-02-14 at 22:21, BJLE said: Beställde min strax före jul. Har byggdatum 19/2 och planerad leverans till mig sista veckan i april eller första veckan i maj. jag har samma byggdatum på min.ser ut som att vi får varsitt måndags exemplar...haha... min säljare tror att lev. datum blir senast någon gång i slutet av maj,ev. något tidigare! ska bli trevligt att placera rumpan i Recaro stolen och glida en sväng i sommar natten... Citera
Junkers February 25, 2018 Report February 25, 2018 Då har de första landat i Sverige hos ÅF, så nästa helg ska de kunna ses. Citera
Gtttggg February 25, 2018 Report February 25, 2018 Jag såg den första Mustang 2018 hos Ford Trestad (Vänersborg) idag. Det var en Fury orange cab som kom under natten till firman. Jag gillade fälgarna på bilen. Citera
Recommended Posts