Junkers February 25, 2018 Report February 25, 2018 (redigerad) Såg bilden, och jag har beställt sådan fälgar till min. Custom pack 3 och 4 var det som har dem. Gissar att det är din bild... Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
Duckster February 26, 2018 Report February 26, 2018 (redigerad) Härlig bil =) Mustang GT 2018 i Automotorsport =) "Slå till på en gång" http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20180223/ford-mustang-provkord-sla-till-pa-en-gang/ Såg förresten att vingen verkar finnas att beställa nu? (Mustang6.de) Ändrade %s av %s (%s) Citera
Gtttggg February 26, 2018 Report February 26, 2018 23 timmar sedan, Junkers said: Såg bilden, och jag har beställt sådan fälgar till min. Custom pack 3 och 4 var det som har dem. Gissar att det är din bild... Ja det stämmer. Citera
Junkers February 26, 2018 Report February 26, 2018 Denna leverans var säkert bilar tillverkade i december så min kommer nog med nästa båt. Citera
Junkers February 26, 2018 Report February 26, 2018 De har visning i helgen på de som kom igår. Citera
marty mac fly February 26, 2018 Report February 26, 2018 nu längtar man inte lite till leverans! någon som vet om rostskyddet görs i tyskland eller i Sverige? de s550 jag tittat på har nog varit rostskyddade av Stevie Wonder...Fullständigt ner sprutade precis över allt,även plastdetaljer,avgassystem och aluminium bärarmar.Min GT rullar bara ett par sommarmånader / år så detta sanslösa klägget vill jag inte ha! Jag hoppas att det blir bättre gällande sprut orgier på 2018 bilarna... Citera
RRS550 February 27, 2018 Report February 27, 2018 Jag har hört att Royal Crimson Lightning Blue Triple Yellow Kommer utgå för MY2019... Så ni som är sugna på någon av de färgerna och inte beställt ännu hör er för om så är fallet. Citera
Gtttggg March 3, 2018 Report March 3, 2018 Ett tips: Be återförsäljaren att behålla window-sticker (specen från fabrik innehållande utrustning etc som sitter på passagerarrutan) åt er som väntar på modellen 2018. De brukar slänga den annars. Kul blivande historik. Citera
RRS550 March 3, 2018 Report March 3, 2018 (redigerad) 1 timme sedan, Robban1 said: Ett tips: Be återförsäljaren att behålla window-sticker (specen från fabrik innehållande utrustning etc som sitter på passagerarrutan) åt er som väntar på modellen 2018. De brukar slänga den annars. Kul blivande historik. Går att hitta och skriva ut själv ;) Återkommer med hur, sitter inte vid datorn. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Prime Mover March 5, 2018 Report March 5, 2018 Nu gäller det att hålla tummarna så Trumps klantiga handelskrig inte leder till strafftullar från EU på Amerikanska bilar och delar. Citera
RRS550 March 6, 2018 Report March 6, 2018 On 2018-03-03 at 10:24, Robban1 said: Ett tips: Be återförsäljaren att behålla window-sticker (specen från fabrik innehållande utrustning etc som sitter på passagerarrutan) åt er som väntar på modellen 2018. De brukar slänga den annars. Kul blivande historik. Om ni har chassi-nr(vin nr) Ersätt YOUR VIN HERE med numret. Kan vara så att ni behöver göra det i explorer 11. http://researchmaniacs.com/VIN-Number-Lookup/WindowSticker/FordSticker.html?title=YOUR VIN HERE Citera
Gtttggg March 6, 2018 Report March 6, 2018 3 timmar sedan, RRS550 said: Om ni har chassi-nr(vin nr) Ersätt YOUR VIN HERE med numret. Kan vara så att ni behöver göra det i explorer 11. http://researchmaniacs.com/VIN-Number-Lookup/WindowSticker/FordSticker.html?title=YOUR VIN HERE Coolt 😊 1 Citera
Jurre March 10, 2018 Report March 10, 2018 Min är tydligen på väg upp från Tyskland. klar så fort vädret tillåter. Blev en kona blue GT cab. Lämnar min 2016 GT fastback som inbyte. Funtar på att be bilmånsson montera vindskydd. Är det värt det? Citera
kanske mustang March 10, 2018 Report March 10, 2018 8 minuter sedan, Jurre said: Min är tydligen på väg upp från Tyskland. klar så fort vädret tillåter. Blev en kona blue GT cab. Lämnar min 2016 GT fastback som inbyte. Funtar på att be bilmånsson montera vindskydd. Är det värt det? vad är det för färg på din 2016 GT och manuell eller automat ? Citera
Jurre March 10, 2018 Report March 10, 2018 3 minuter sedan, kanske mustang said: vad är det för färg på din 2016 GT och manuell eller automat ? Gråmetallic (magnetic) manuell. Custompaket med kromade fönsterlister. Citera
kanske mustang March 10, 2018 Report March 10, 2018 51 minuter sedan, Jurre said: Gråmetallic (magnetic) manuell. Custompaket med kromade fönsterlister. ok tack ute efter en svart automat med så mycket utrustning som möjligt så klart så lågt antal mil och pris som möjligt :) Citera
Tobbe1977 March 10, 2018 Report March 10, 2018 3 timmar sedan, kanske mustang said: ok tack ute efter en svart automat med så mycket utrustning som möjligt så klart så lågt antal mil och pris som möjligt :) Glöm inte recaro stolarna. :) Citera
kanske mustang March 11, 2018 Report March 11, 2018 5 timmar sedan, Tobbe1977 said: Glöm inte recaro stolarna. :) Nej lol vill ha de vanliga i svart skinn med möjlighet för uppvärmning :) Citera
BJLE March 11, 2018 Report March 11, 2018 14 timmar sedan, Jurre said: Min är tydligen på väg upp från Tyskland. klar så fort vädret tillåter. Blev en kona blue GT cab. Lämnar min 2016 GT fastback som inbyte. Funtar på att be bilmånsson montera vindskydd. Är det värt det? Vad hade du för byggdatum? Citera
Wallentin March 11, 2018 Report March 11, 2018 14 timmar sedan, Jurre said: Min är tydligen på väg upp från Tyskland. klar så fort vädret tillåter. Blev en kona blue GT cab. Lämnar min 2016 GT fastback som inbyte. Funtar på att be bilmånsson montera vindskydd. Är det värt det? Ang vindskydd så har jag ingen erfarenhet just på en mustang. Men farsan har en bmw e46 cab, det gör enorm skillnad när man fäller upp det. Ska man köra landsväg eller högre hastigheter så är det grymt skönt att fälla upp det. Blåser inget alls i håret då, med det nere så har man en ny frisyr när man parkerar :) Citera
Jurre March 11, 2018 Report March 11, 2018 1 hour ago, BJLE said: Vad hade du för byggdatum? Vet ej. Köpte en av de bilar som handlarn beställt. Citera
Jurre March 11, 2018 Report March 11, 2018 1 hour ago, Wallentin said: Ang vindskydd så har jag ingen erfarenhet just på en mustang. Men farsan har en bmw e46 cab, det gör enorm skillnad när man fäller upp det. Ska man köra landsväg eller högre hastigheter så är det grymt skönt att fälla upp det. Blåser inget alls i håret då, med det nere så har man en ny frisyr när man parkerar :) Ska va för frugans skull då, mitt hår har blåst av för länge sen :) Tack! Citera
Tobbe1977 March 11, 2018 Report March 11, 2018 4 timmar sedan, kanske mustang said: Nej lol vill ha de vanliga i svart skinn med möjlighet för uppvärmning :) Ok. Personligen älskar jag mina recaro. Sjukt sköna och snygga. :) Citera
Recommended Posts