Knightowl April 21, 2018 Report April 21, 2018 @Cyberknutte Hoppas att en av de andra 2st manuella med magnaride är min. Har beställt en lightning blue i december. Den är byggd, men jag fortfarande har inte fått en fast leveransdag från Upplands Motor. Men kanske de andra 2 tillhör bilmånsson Halmstad? Grattis på köpet och en snabb leverans! Citera
RRS550 April 22, 2018 Report April 22, 2018 8 timmar sedan, Cyberknutte said: Halloj gänget! Förhoppningsvis blir jag ägare till en 2018 Mustang GT i början av maj! :-) Enligt bilmånsson Halmstad, så var det en av de tre sista manuella med MagneRide som kunde levereras innan Juli, men den enda som kunde levereras i början av maj, så därför blev det just det exemplaret, de andra två kommer förhoppningsvis precis innan sista juni... Eftersom mina enda krav var en manuell Fastback med MagneRide, och leverans asap, så fick det bli vad som fanns, vad gäller färg och utrustning, vilket i detta fall blev Svart med Custom paket 4, med svarta fälgar, smidda? Förhoppningsvis blir det leverans den 11/5. Nu till min egentliga fråga, vad tror ni om det här med e85 i en sugmotor, kan det verkligen stämma? Grattis, kortsiktigt är det nog inget problem. Men ledningar spridare etc blir ganska utsatta av etanol. Sen så ryker garantin omedelbart..... En flex-tune kan vara ett alternativ. Dock med en tune som ger likadana siffror som den amerikanska varianten av GT, så kommer skillnaden i hur det upplevs vara mycket större , då vi har färre HK (451 mot 466 metriska HK om jag minns rätt), samt 40NM mindre. Citera
WoberT April 22, 2018 Report April 22, 2018 9 hours ago, Cyberknutte said: Halloj gänget! Förhoppningsvis blir jag ägare till en 2018 Mustang GT i början av maj! :-) Enligt bilmånsson Halmstad, så var det en av de tre sista manuella med MagneRide som kunde levereras innan Juli, men den enda som kunde levereras i början av maj, så därför blev det just det exemplaret, de andra två kommer förhoppningsvis precis innan sista juni... Eftersom mina enda krav var en manuell Fastback med MagneRide, och leverans asap, så fick det bli vad som fanns, vad gäller färg och utrustning, vilket i detta fall blev Svart med Custom paket 4, med svarta fälgar, smidda? Förhoppningsvis blir det leverans den 11/5. Nu till min egentliga fråga, vad tror ni om det här med e85 i en sugmotor, kan det verkligen stämma? Grattis till köpet! Custom paket 4 är med silverfärgade smidda fälgar. Paket 2 är med svarta fälgar. Citera
Cyberknutte April 22, 2018 Report April 22, 2018 10 hours ago, Knightowl said: @Cyberknutte Hoppas att en av de andra 2st manuella med magnaride är min. Har beställt en lightning blue i december. Den är byggd, men jag fortfarande har inte fått en fast leveransdag från Upplands Motor. Men kanske de andra 2 tillhör bilmånsson Halmstad? Grattis på köpet och en snabb leverans! Jag beställde i måndags, och då var de andra 2 osålda, jag kunde alltså ha valt någon av dem, så det kan inte vara din. Citera
Cyberknutte April 22, 2018 Report April 22, 2018 2 hours ago, WoberT said: Grattis till köpet! Custom paket 4 är med silverfärgade smidda fälgar. Paket 2 är med svarta fälgar. Tackar för info! Citera
kanske mustang April 22, 2018 Report April 22, 2018 Vad gör en tune i effekt och hur gör den effekten ? Håller garantin med tune ? Citera
Junkers April 22, 2018 Report April 22, 2018 Bilen blir olaglig och självklart kan tillverkaren avsäga sig viss garanti. Citera
Cyberknutte April 22, 2018 Report April 22, 2018 Eftersom jag inte kunde välja färg så blev det ju en svart, vilket nästan var mitt sista hands val, så därför måste det bli en foliering! :-) Tar tacksamt emot idéer på en riktigt snygg wrap! Det vore också bra med tips på vilket företag man skall vända sig till. Just nu tycker jag att dessa är jäkligt snygga! Citera
Junkers April 22, 2018 Report April 22, 2018 Liknar Volvos blåa r-design och den är grymt snygg. Citera
Junkers April 22, 2018 Report April 22, 2018 (redigerad) Den är färgen är grymt snygg även som blank: Ändrade %s av %s (%s) Citera
RRS550 April 22, 2018 Report April 22, 2018 (redigerad) kunde lika gärna köpt en lightning blue då :P Ändrade %s av %s (%s) Citera
Junkers April 22, 2018 Report April 22, 2018 Volvon är nog lite djupare blå, jag valde lightning blue. Citera
RRS550 April 22, 2018 Report April 22, 2018 (redigerad) 1 minut sedan, Junkers said: Volvon är nog lite djupare blå, jag valde lightning blue. Jag med :) Ändrade %s av %s (%s) Citera
Junkers April 22, 2018 Report April 22, 2018 (redigerad) Volvon ligger nog någonstans mittemellan lightning och deep impact blue, det hade jag valt om det funnits. kan bero väldigt mycket på hur solen ligger dock... här är lightning klart ljusare 6592A9AF-A24D-4A97-BB66-22FB5524D484.jp2 Ändrade %s av %s (%s) Citera
RRS550 April 22, 2018 Report April 22, 2018 Just now, Junkers said: Volvon ligger nog någonstans mittemellan lightning och deep impact blue, det hade jag valt om det funnits. Kommer en ny blå för 2019, velocity blue, som ersätter lightning blue. Kommer vara ljusare dock Citera
Junkers April 22, 2018 Report April 22, 2018 (redigerad) Den är alldeles för ljus Ändrade %s av %s (%s) Citera
Cyberknutte April 22, 2018 Report April 22, 2018 (redigerad) Jag håller med, Lightning Blue är riktigt snygg och det hade förmodligen blivit den om jag kunnat välja fritt. Nu stod ju valet mellan att få en svart i maj, eller orange i slutet av juli... Ändrade %s av %s (%s) formulering Citera
RRS550 April 22, 2018 Report April 22, 2018 1 minut sedan, Junkers said: Den ör alldeles för ljus Yes den är ganska mycket ljusare av de bilder de släppt en så länge Citera
Junkers April 22, 2018 Report April 22, 2018 Ja den skiftar väldigt mycket liksom deep impact. Deep impact var ju ganska tråkig när solen inte lyste, för mörk. Lightning är nog bättre där. Citera
Junkers April 22, 2018 Report April 22, 2018 Här är en Velocity blue till, skiftar rejält den också beroende på ljus. Citera
Duckster April 23, 2018 Report April 23, 2018 Volvos blå tycker jag är för "klen" i färgen, behöver vara lite djupare blå än deras "bursting blue" Jag hade den som första val på min XC60 men när jag såg den i verkligheten så blev det no, no - så valde en crystal white istället, fantastisk bil förresten .) Kom från en polarvit BMW F11, så nu inga fler vita bilar på ett tag.... - En Mustang i Orange Fury bryter mönstret "lite" hehe Citera
kanske mustang April 24, 2018 Report April 24, 2018 Vad är det bilen gör; den drar upp rutorna en liten bit när man öppnar dörren eller något sådant ? Sen när man startar bilen så låter det som om npgot är löst och ligger och skakar, fler som har det så ? :) Citera
Recommended Posts