kanske mustang November 1, 2018 Report November 1, 2018 57 minuter sedan, Junkers said: Blev det Hakka? Jag upplevde som sagt dem som oerhört hala så länge det inte var snö eller is. Snö och is är det ju sällan... Goodyear som jag har nu känns betydligt bättre men det är enorm skillnad mot sommardäck ändå. Kan man välja att inte köra när det är som värst på vintern så skulle jag utan tvekan välja europeiska vinterdäck istället för nordiska. Blev de här 255 40 19 runt om https://www.bythjul.com/dack/continental/continental_vikingcontact7/255-40r19/157450 Har valt att köra med Mustangen hela tiden börjar nästan ångra det lite Citera
Junkers November 1, 2018 Report November 1, 2018 Ja de där är ju bra på det mesta men det är enorm skillnad på sommardäck och nordiska vinterdäck. Citera
kanske mustang November 1, 2018 Report November 1, 2018 45 minuter sedan, FastMagnus said: blir det fel på en Kia så heter det inte fel; det kallas egenskap på fordonet så sa dom till mig Vet inte så mycket om Kia, kollat lite på Ceed innan för primitiv för min smak plus att ALLA har en kia så inte så roligt. Läste att de hade en del fel med framvagn och ac har jag för mig. Hellre en japansk bil då fast de är med lite tråkiga, kanske en Honda. Hade det inte blivit en Mustang så hade det nog blivit BMW kanske Porsche. Citera
Tobbe1977 November 1, 2018 Report November 1, 2018 2 timmar sedan, kanske mustang said: Ja jag tror det, men det är bättre om det är tyst och inga varningslampor. Nya bäst i test vinterdäcken, förvånad över att det inte är bättre grepp men det är säkert som det ska. Men DET är STOR skillnad på dem och sommardäcken Men de är väl bättre på snö och is och sen är det 255 back med och inte 275. När det gäller vinterdäck är de avsedda att användas vid tempen +5 eller lägre. Är det varmare än det så fyller inte vinterdäcken sin funktion. Citera
Junkers November 1, 2018 Report November 1, 2018 (redigerad) 1 timme sedan, kanske mustang said: Vet inte så mycket om Kia, kollat lite på Ceed innan för primitiv för min smak plus att ALLA har en kia så inte så roligt. Läste att de hade en del fel med framvagn och ac har jag för mig. Hellre en japansk bil då fast de är med lite tråkiga, kanske en Honda. Hade det inte blivit en Mustang så hade det nog blivit BMW kanske Porsche. Kia Stinger hade nog varit en bra vinterbil, fyrhjulsdriven och allt... Bara 366hk dock men snabbare i starten än Mustang pga fyrhjulsdriften. Ändrade %s av %s (%s) Citera
rottis November 4, 2018 Report November 4, 2018 On 2018-08-04 at 21:53, rottis said: Ponnyn i mina speglar verkar inte funka som de ska. har sett ett par gånger att de lyser om man sätter handen under med dörren öppen. och en gång lös det på marken när det var mörkt ute. Men nu är det svart. är det någon inställning eller av o på knapp? Verkar som att jag måste dra åt handbromsen för att den ska bli att lysa. Jag har manuell låda.. fler som märkt det? eller har jag nåt knas med min Citera
Tobbe1977 November 5, 2018 Report November 5, 2018 16 timmar sedan, rottis said: Verkar som att jag måste dra åt handbromsen för att den ska bli att lysa. Jag har manuell låda.. fler som märkt det? eller har jag nåt knas med min Samma med min. Måste dra i handbromsen för att lysa. Citera
rottis November 5, 2018 Report November 5, 2018 1 timme sedan, Tobbe1977 said: Samma med min. Måste dra i handbromsen för att lysa. Tack men då var ju det problemet ur världen Citera
rottis November 6, 2018 Report November 6, 2018 AUT ELLER M6? misstänker att på A10 så lyser de i läge p Citera
RRS550 November 6, 2018 Report November 6, 2018 5 timmar sedan, rottis said: AUT ELLER M6? misstänker att på A10 så lyser de i läge p A10, kan vara så att P-läge är det som gör det Citera
Jordshultamossen November 6, 2018 Report November 6, 2018 8 timmar sedan, RRS550 said: Mina lyser utan handbroms Samma här. Lyser utan handbroms aktiverad, men läge P även på min A10 om det kan vara en möjlig ledtråd som några skriver här på forumet. Citera
Torino_GT November 9, 2018 Report November 9, 2018 On 2018-11-01 at 17:04, RRS550 said: Fy fan lider med dig. Hoppas det löser sig snart. Får du någon form av kompensation för att du varit utan bil. Motorn skulle finnas på lager i Tyskland blev jag informerad om. Sen när bilen är klar är en annan femma. Det tragiska är att bilen skall in på en del åtgärder för lackskador (ifrån fabrik).... Sen så har jag även problem med..... Jag har inte fått tillbaka bilen ännu fast det var tre veckor sedan på måndag verkstaden började med motorbytet. Citera
RRS550 November 10, 2018 Report November 10, 2018 14 timmar sedan, Torino_GT said: Jag har inte fått tillbaka bilen ännu fast det var tre veckor sedan på måndag verkstaden började med motorbytet. Vad är anledningen enligt dem? Citera
Torino_GT November 10, 2018 Report November 10, 2018 2 timmar sedan, RRS550 said: Vad är anledningen enligt dem? Packning till högtryckspumpen som läckte efter provkörning, säger dom. En vecka för att byta motorn och två veckor för att byta packningen har det tagit! Citera
RRS550 November 25, 2018 Report November 25, 2018 (redigerad) Min nya motor låter bra den med.... Fyfan vad trött jag är på skiten. Fick tillbaka bilen i fredags https://vimeo.com/302563630 Ändrade %s av %s (%s) 2 Citera
Tobbe1977 November 25, 2018 Report November 25, 2018 1 timme sedan, RRS550 said: Min nya motor låter bra den med.... Fyfan vad trött jag är på skiten. Fick tillbaka bilen i fredags https://vimeo.com/302563630 Låter ju inte som den skall direkt. Så jäkla tråkigt, vad kommer hända nu? Citera
Per Berglund November 25, 2018 Report November 25, 2018 5 timmar sedan, RRS550 said: Min nya motor låter bra den med.... Fyfan vad trött jag är på skiten. Fick tillbaka bilen i fredags https://vimeo.com/302563630 Låter exakt som ett löst tändstift Citera
RRS550 November 25, 2018 Report November 25, 2018 (redigerad) 4 timmar sedan, Tobbe1977 said: Låter ju inte som den skall direkt. Så jäkla tråkigt, vad kommer hända nu? Ingen aning, får höra mig för imorgon. Ändrade %s av %s (%s) Citera
RRS550 November 25, 2018 Report November 25, 2018 (redigerad) 42 minuter sedan, Per Berglund said: Låter exakt som ett löst tändstift Den förra motorn lät likadant, var en repa i cylinder 3 på den. Oklart om det är samma eller inte. Ändrade %s av %s (%s) Citera
RRS550 November 26, 2018 Report November 26, 2018 Nya motorn har även följande Hahaha vilket skämt Citera
Corvette November 26, 2018 Report November 26, 2018 hua vad fick du monterat för någon motor i pärlan Citera
RRS550 November 26, 2018 Report November 26, 2018 1 timme sedan, corvette said: hua vad fick du monterat för någon motor i pärlan Ytterst oklart, den är värre än motorn som kom med bilen Citera
Duckster November 26, 2018 Report November 26, 2018 Förmodar att du blir rejält kompenserad för dina känslor, helt j-kla ofattbart. Hoppas det löser sig! Citera
RRS550 November 26, 2018 Report November 26, 2018 3 timmar sedan, Duckster said: Förmodar att du blir rejält kompenserad för dina känslor, helt j-kla ofattbart. Hoppas det löser sig! Någon form av kompensation har jag inte hört om eller sett röken av... Citera
Recommended Posts