Lars Alfredsson August 3, 2018 Report August 3, 2018 VÄLKOMNA TILL FALKENBERG! Vi träffas i Falkenberg vid Vallarna intill Ätran fr. kl 10:00. Bilarna ställs upp i den ordning de kommer in. Platsen är ett centralt och välbesökt aktivitetsområde med skatepark, stadsbondgård, teater och lekpark. Det finns toaletter på området. Rallyt börjar förberedas 11:15 och beräknas starta 11:30. Föranmälan krävs och görs genom SMS till 0730 768 800. Skriv CMC och antal personer. Deltagarlistan uppdateras löpande. För detaljerat program samt vägbeskrivning se bifogade filer. Västkustrally 2018 (low res).pdf Vägbeskrivning etapp 1.pdf Vägbeskrivning etapp 2.pdf Visa hela artikel Citera
GG_Stang_Swe September 17, 2018 Report September 17, 2018 Är programmet blankt och inte läsbart? maila mig så svarar jag med bifogad PDF som är läsbar. Det verkar som att vissa medlemmar inte kan läsa dokumentet korrekt. // micke.glans@nektab.se Citera
Daniel Linde September 18, 2018 Report September 18, 2018 PDF-filen ska fungera sedan i söndagskväll. Citera
GG_Stang_Swe September 22, 2018 Report September 22, 2018 Är programmet blankt och inte läsbart? maila mig så svarar jag med bifogad PDF som är läsbar. Det verkar som att vissa medlemmar inte kan läsa dokumentet korrekt. // micke.glans@nektab.se Citera
Recommended Posts