Per Gillgren October 4, 2018 Report October 4, 2018 Någon som gjort motoroptimering på sin Mustang Gt 2017 ? Per. Citera
Per Gillgren October 4, 2018 Author Report October 4, 2018 Mitt larm går igång när jag åker färja fast det inte gungar. idag gjorde jag en service då gick det igång när dom lyfte upp bilen. någon som har haft samma problem? Med vänlig hälsning, Per. Citera
Junkers October 4, 2018 Report October 4, 2018 Det är väl så larm ska fungera. Åker man färja ställer man in larmet i begränsat läge och det finns väl ingen anledning att larma på i en verkstad? Citera
Per Gillgren October 4, 2018 Author Report October 4, 2018 Fick svar att det inte gick att ändra läget på larmet på Ford. Jag vet inte om den var låst på liften jag var ju inte på verkstaden hörde bara en bil som tjöt och då sa dom TT det var min. Citera
Gtttggg October 5, 2018 Report October 5, 2018 18 timmar sedan, Per Gillgren said: Fick svar att det inte gick att ändra läget på larmet på Ford. Jag vet inte om den var låst på liften jag var ju inte på verkstaden hörde bara en bil som tjöt och då sa dom TT det var min. Mitt larm reagerar också på bilfärja men jag sätter det på begränsat läge och då tjuter inte larmet. 1 Citera
Junkers October 5, 2018 Report October 5, 2018 (redigerad) Det går att ställa in om bilen ska fråga om larmläget vid varje tändningsavslag, så har jag det, väljer man inget så blir det full larmning. Lämnar jag min utan tak på så ställer jag den i begränsat läge liksom på färja. Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
Junkers October 5, 2018 Report October 5, 2018 Fullständig och minskad säkerhet i handboken. 1 Citera
Corvette October 6, 2018 Report October 6, 2018 Jag ställde ner larmet på färjan Då slipper man att den står å tutar 1 Citera
Recommended Posts