Jump to content

Fruntimmer och bilar....


Stefan

Recommended Posts

He, he - visst är det väl märkligt det där med parkeringsplatser. Själv försöker jag alltid ställa mig så långt bort som möjligt från entréer o dyl för att slippa kundvagnar, bildörrar och annat otyg. Men nog katten brukar det vara någon som har ställt sig precis bredvid när man kommer ut från affären igen. Detta trots att det kan finnas mängder av platser runt om.

Uppenbarligen finns det personer i vår omgivning som ser bilen som någon sorts transportmedel. Och som därför inte förtjänar någon som helst respekt eller omtanke :roll:

Link to comment
Share on other sites

Mmm jag vågar knapt ställa mig på en parkeringsplats med min bil. Bäst att holla sig undan för sådana dära hänsinslösa bilförare/ägare. Dom förstår tydligen inte va kärlek till en bil innebär. Vilket folk!

Link to comment
Share on other sites

Mmm jag vågar knapt ställa mig på en parkeringsplats med min bil. Bäst att holla sig undan för sådana dära hänsynslösa bilförare/ägare. Dom förstår tydligen inte va kärlek till en bil innebär. Vilket folk!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Gäst

Det är klart man tar 2platser, men det finns alltid idioter som tar sin lilla micra och ska klämma in sig. så man får åla in i bilen...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Det var det värsta jag sett, men onekligen ganska underhållande! Och visst har man träffat på många såna där(i det första stadiet åtminstone) att döma av alla de märken de lämnat efer sig.... Inte på Mustangerna dock- de ställer jag aldrig på en "offentlig parkering" men på bruksbilar har det blivit otaliga parkeringsskador genom åren. Hur är folk funtade? Det är den ständiga frågan - som aldrig får något riktigt svar!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...