Jump to content

Dax för en ny bakvinge


Darkis

Recommended Posts

Halloj knappt har våren kommit än. Men dock så har man planer för bilen och nu är det tankar som flyger fram, en ny bakvinge som skulle passa riktigt bra eller vad säger ni, prisvärd är den oxså!

Dock så funderar jag isfall behålla den svarta looken, vad tycker ni?

Drake Muscle Cars Rear Spoiler Shelby GT style.

1272585970_Skrmavbild2020-02-10kl_16_09_41.thumb.png.8289cb4dac76eabfe35775eae970717c.png306379493_Skrmavbild2020-02-10kl_16_09_01.thumb.png.82d80b66892620ab7833b31b9fb5cd01.png

Den som sitter nu börja kännas så liiiiten på något sätt 😯 nästan obefintlig .fasiken har knappt kört med bilen 25mil efter monteringen av vingen och redan trött på den vingen 🤣..

 

FORD MUSTANG GT 15+ VINGEXTENSION MAXTON DESIGN

 

 

 

IMG_1215.thumb.jpeg.19214b44ee82226b70f5320d38be2950.jpegIMG_1137.thumb.jpeg.cb58be4cb206321307bd3c49ced77634.jpeg

 

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

1 timme sedan, DarKIs said:

Hallå, den skall inte flyga fram 😂 hade det vart en BOSS så kanske 😋

Jo klart att den skall flyga fram, som en 🚀.

Kör man mustang skall man inte vara minsta lilla diskret. Utan det skall höras o synas när du kommer.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Helst så skulle ja vilja undvika att borra i bakluckan, är det nån som har limmat med kraftigt lim eller tror ni det räcker med 3M tejp i flera strängar jämns med vingen, det är den första vingen "Drake Muscle " den skall normalt fästas med 4 skruvar, eller har ni några idéer så fram med det 😋 eller vem man skall vända sig till för att borra vete fan om jag har mod til att göra. 😧

PS Maxton vingen är det troligen 3M tejp, vet inte vad lackaren använde men det satt 3M tjep på den ..

Link to comment
Share on other sites

4 timmar sedan, DarKIs said:

Nej tack den är för de som är extrembyggare som har förändrat bilen mer än vad jag har råd till 😄

Min gamla ecoboost var inte extremt ombyggd men ändå såg det snyggt ut med sådan vinge. 😄 Bilen hade stripes, vingen och andra hjul utseende mässigt. Hjulen har jag kvar som är till salu. 

Link to comment
Share on other sites

10 timmar sedan, Robban1 said:

Min gamla ecoboost var inte extremt ombyggd men ändå såg det snyggt ut med sådan vinge. 😄 Bilen hade stripes, vingen och andra hjul utseende mässigt. Hjulen har jag kvar som är till salu. 

oki vad för hjul har du som är till salu?

Link to comment
Share on other sites

2 timmar sedan, corvette said:

Det är nog en bra vinge med OK funktion. Richard Petty https://www.pettys-garage.com/pettys-garage-mustang-king-premier-edition har en liknande på deras "fixade" Mustanger. Om Petty och Ford har det på sina track pack bilar så borde det vara bra grejjor.

 

Link to comment
Share on other sites

2 timmar sedan, Chrille82 said:

Jag vill inte heller ha någon överdriven och stor bakvinge, valet föll till sist på en MMD vinge designad av Chip Foose.

1516CC1B-6109-4D91-A3D9-00A362E4268F.jpeg

C6369B1F-72E5-42F9-8474-0A6AACFE87FE.jpeg

DE4B3C8D-4B0B-4837-A8AA-FC1E19D49522.jpeg

Snyggt, likt den jag har beställt, frågan är ifall man skall lacka den i bilens färg eller glossy svart eller låta den vara mattsvart. det återstår och se

Link to comment
Share on other sites

10 timmar sedan, Prime Mover said:

Det är nog en bra vinge med OK funktion. Richard Petty https://www.pettys-garage.com/pettys-garage-mustang-king-premier-edition har en liknande på deras "fixade" Mustanger. Om Petty och Ford har det på sina track pack bilar så borde det vara bra grejjor.

 

öööh fulare vinge har jag aldrigt skådat, ingen design ser ut som en alltför som en skidbacke, men smaken är ju som baken ...delad 😁

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...