Jump to content

Gött ljud i tunnel


DarckNr9

Recommended Posts

Displayen kan vara intressant, lite nyfikna frågor 🙂

 

Den kallas HUD display vilket är Heads up display för mig d.v.s att den projicerar en bild på vindrutan. Kan den det?

Är hastigheten från ODB uttaget, d.v.s samma felvisning som bilens egen mätare eller är det GPS hastighet....tunnel så troligen inte 🙂

Kan du välja att den ska presentera flera (PIR) värden från datorn som den rullar kontinuerligt eller väljer man ett i taget. 

 

Link to comment
Share on other sites

15 timmar sedan, Mustangmike said:

Displayen kan vara intressant, lite nyfikna frågor 🙂

 

Den kallas HUD display vilket är Heads up display för mig d.v.s att den projicerar en bild på vindrutan. Kan den det?

Är hastigheten från ODB uttaget, d.v.s samma felvisning som bilens egen mätare eller är det GPS hastighet....tunnel så troligen inte🙂

Kan du välja att den ska presentera flera (PIR) värden från datorn som den rullar kontinuerligt eller väljer man ett i taget. 

 

Den kallas HUD display vilket är Heads up display för mig d.v.s att den projicerar en bild på vindrutan. Kan den det? Svar: Nä, det tror jag inte, vet inte varför den kallas så.

Är hastigheten från ODB uttaget, d.v.s samma felvisning som bilens egen mätare eller är det GPS hastighet....tunnel så troligen inte.Svar:  Det är från ODB-uttaget.

Kan du välja att den ska presentera flera (PIR) värden från datorn som den rullar kontinuerligt eller väljer man ett i taget. Svar: Vet faktiskt inte, det som jag har att visas är hastigheten, cylindervärmen och volten, dom 2 sista visas lite mindre längre ner till vänster och höger. Dock så finns det massa andra man kan välja, jag e mest intresserad av hastighetsmätarn så har inte pillat på den någoting egentligen.

Link to comment
Share on other sites

7 timmar sedan, datmbn said:

På filmen är ju hastigheten projicerad i vindrutan

Haha, har jag inte ens märkt men det gör den ju faktiskt, jag har aldrig kört när det varit mörkt så inte märkt det ens:):):)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...