Jump to content

Vi presenterar - Familjemedlemskap


Administratör

Recommended Posts

Under väldigt många år har det funnits ett intresse från våra medlemmar att teckna medlemskap för familjen. Vårt tidigare medlemssystem har inte kunnat hantera familjemedlemskap, men med vårt nya medlemssystem är det fullt möjligt. Så vi öppnar upp och erbjuder familjemedlemskap från och med säsongen 2021. Efter 2021 gör vi en utvärdering av familjemedlemskap.

 

image.pngDu aktiverar familjemedlemskap själv

Du aktiverar familjemedlemskapet själv för säsongen 2021 genom att logga in på ”Mina Sidor” i vårt medlemssystem, enligt länken här nedanför. Välj sen ”Medlemskap” i menyn.
Om du glömt ditt lösenord kan du beställa ett nytt till din e-postadress.

Torsdagen den 1/10 samt fredagen 2/10, kommer vår chatt i medlemssystemet vara bemannad under delar av dagen om det skulle uppstå frågor kring aktiveringen av familjemedlemskap.
image.png

Vad innebär familjemedlemskapet

Du som grundmedlem har samma förmåner som tidigare i ditt medlemskap. Det som skiljer grundmedlemmen mot familjemedlemmen är att den inte får vår tidning, alla andra förmåner ingår. Självklart ingår även möjligheten att teckna en MHRF-försäkring för din familjemedlem.

Vem kan ingå i ett familjemedlemskap

I familjemedlemskapet kan 1 person läggas till som är minst 18 år.

Har din familjemedlem redan ett medlemskap?

Inga problem, vi kan knyta ihop befintliga medlemmar, även om det skulle behövas kopplas loss en familjemedlem, om man någon gång framöver önskar ett fristående medlemskap.

Din familjemedlem, kan för att slippa faktura för 2021, logga in på ”Mina Sidor” och säga upp sitt eget medlemskap.

Hur lägger jag till den nya familjemedlemmen till det nya medlemskapet

När du fått fakturan för 2021, som är beräknad att skickas den 2/11 via e-post, kommer beloppet på denna att vara 550kr. När den är betald kommer du inne på ”Mina Sidor” antingen kunna skapa en ny medlem eller knyta ihop den med din familjemedlem.

Jag vill inte ha familjemedlemskap

Då behöver du inte göra någonting. Faktura för perioden 2021 är beräknad att skickas via e-post den 2/11. Medlemsavgiften är oförändrad och ligger på 350kr.

Kostnad

Standardmedlemskap – 350kr/kalenderår
Familjemedlemskap – 550kr/kalenderår

Medlemskapet kan betalas med Swish, kort eller Bankgiro.

Medlemssystemet hittar du här

https://medlem.mustangclubsweden.org

 

Classic Mustang Club Sweden -Familjemedlemskap.pdf


Visa hela artikel

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...