Lars Alfredsson February 3, 2021 Report February 3, 2021 Hej alla medlemmar! Matrikel 2021 håller på att produceras, så för att göra den så aktuell som möjligt är det viktigt att inte bara adressuppgifterna utan även FORDONSUPPGIFTERNA stämmer. Har du köpt, bytt eller sålt någon bil? Kolla på din sida så att det stämmer. Även om det är länge sedan så kan det ju hända att gamla uppgifter ligger kvar. Det är heller inte bra om ett registreringsnummer finns på flera medlemssidor... Hälsningar Gunnar Flyberg, registeransvarig Visa hela artikel Citera
Fole February 3, 2021 Report February 3, 2021 7 timmar sedan, Lars Alfredsson said: Hej alla medlemmar! Matrikel 2021 håller på att produceras, så för att göra den så aktuell som möjligt är det viktigt att inte bara adressuppgifterna utan även FORDONSUPPGIFTERNA stämmer. Har du köpt, bytt eller sålt någon bil? Kolla på din sida så att det stämmer. Även om det är länge sedan så kan det ju hända att gamla uppgifter ligger kvar. Det är heller inte bra om ett registreringsnummer finns på flera medlemssidor... Hälsningar Gunnar Flyberg, registeransvarig Visa hela artikel Hallo Kommer inte in på, sidan där jag kan ändra, mina uppgifter. Har sålt min Mustang AZX888 71 cab. Undrar om det går, att behålla medlemsnumret, 2545 till min sambo, som äger en Mustang. Mustang Cab 99 PJM895 Rolf Tinderfjäll rolf_tinderfjall@hotmail.com Om ni inte, fixar det, så begär Jag utträde från klubben, Mvh Ann-Louise Kristiansson Medl 2545 Citera
Administratör February 3, 2021 Report February 3, 2021 1 hour ago, Fole said: Hallo Kommer inte in på, sidan där jag kan ändra, mina uppgifter. Har sålt min Mustang AZX888 71 cab. Undrar om det går, att behålla medlemsnumret, 2545 till min sambo, som äger en Mustang. Mustang Cab 99 PJM895 Rolf Tinderfjäll rolf_tinderfjall@hotmail.com Om ni inte, fixar det, så begär Jag utträde från klubben, Mvh Ann-Louise Kristiansson Medl 2545 Hej Bilen är nu raderad, namnet bytt. Bilen behöver Rolf lägga till själv. Citera
Recommended Posts