Jump to content

Ersätta shaker 500 i Mustang 2005


a-hed

Recommended Posts

Hej,

Tänkte köpa ny Multimedia radio, någon som har erfarenhet av denna?

Ford Fusion bilstereo Ford Explorer bilstereo Ford 500 bilstereo Ford F150 bilstereo Ford Focus bilstereo Ford Expedition bilstereo Ford Mustang bilstereo Ford F150 bilstereo Ford Edge bilstereo Ford Freestyle bilstereo Mercury Montego (tereteknik.se)

Eller någon som har någon annan att rekommendera.

 

/Inge

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Säkert en OK enhet, men det framgår inte vilket chipset som sitter i. Och priset är mer än det dubbla vad du köpa en för från aliexpress tex, och den du länkar till är garanterat en Kina apparat ändå.

Skulle satsat på nått som denna:
https://a.aliexpress.com/_vs19Dv

PX6 är det snabbaste och bästa chipsetet ute nu för android i bilradios.

Har en liknande den som i länken som jag köpte för att testa lite i vinterbilen nu i vinter. Det är en PX6 med DSP, ljudet är OK men irriterande bakgrundsbrus på lågnivå för basen och det är inte ovanligt för dessa kina stereos om man googlar lite. Dock för priset så får man väldigt mycket roliga funktioner! 
MEN för 6500 skulle jag köpt något från de kända märkena.

Jag gav runt 1900 ink frakt för min och för det priset så tycker jag den är OK.

Link to comment
Share on other sites

Den jag köpte var med universal kablage så där fick jag fixa adapterkablage själv. Men den jag länkade till verkar ingå något ISO kablage, men om det är bara plugga in vågar jag inte svara på.

Eftersom det är en android i grunden, så kan du själv välja navigator utifrån vad som finns i google play, waze, google maps osv, finns ju massor beroende på vad man gillar och om man vill köpa eller ta något som är gratis.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...