Jump to content

Nya Mustang S650


Corvette

Recommended Posts

12 timmar sedan, Chrille82 said:

Jag gillar mer det ”råa” stuket på knappar m.m som är på förra generationen (S550) sen tycker jag inte det var så lyckat med vent placeringen heller🤔 

Håller med, glider allt längre från sitt retro och berättigande, liknar mer å mer en Mondeo eller Kia eller ....

 

Link to comment
Share on other sites

58 minuter sedan, Corvette said:

Gu vilken trist front det är på den kommande Mussen, djupt besviken 🥺

Trodde de skulle bli något häftigare än det här...

image.thumb.png.8dd422182ce44ccf8495fd4719670c22.png

Känns som dom tappat greppet, historien från 70, 80 och 90 talet upprepar sig. Men allt går fortare nuförtiden så 2030 blir det back to basic och ny Retro igen 🙂

 

Link to comment
Share on other sites

1 minut sedan, Mustangmike said:

Känns som dom tappat greppet, historien från 70, 80 och 90 talet upprepar sig. Men allt går fortare nuförtiden så 2030 blir det back to basic och ny Retro igen 🙂

 

Det känns inte nytt direkt, mer som en face lift
Någon som haft panik hos Ford att vi måste få ut en ny Musse

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 timmar sedan, kanske mustang said:

ja vad jag kan se ser den ut som min  2018  🙂 

mmm instämmer blir mer och mer skeptisk, och fronten de släppt var ju inte heller upphetsande att se🥺

Link to comment
Share on other sites

7 timmar sedan, Corvette said:

mmm instämmer blir mer och mer skeptisk, och fronten de släppt var ju inte heller upphetsande att se🥺

vi får se hur det blir kanske byter upp mig till senaste årsmodellen  av den jag har   fast det blir 3år straffskatt 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 2022-05-03 at 10:22, Corvette said:

 

mja får se hur den ser ut, av den informationen   så kan man likaväl köra den jag har ett tag till, om den inte skulle vara jätte snygg eller ha något i utrustning  som jag saknar, beror lite på priset med.

Link to comment
Share on other sites

Japp, min Mach 1 har ökat nästan 100k i pris på ca 1 år... Om jag då skulle köpa en till

Det lär fortsätta uppåt under lång tid överallt..... Dollarn är stark nu också så det blir mycket från alla håll

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...