Jump to content

2012 GT , dörrar!


Brembo

Recommended Posts

Hej

Fick en märklig kommentar på att mina dörrars invik i nederkant inte var som de borde. Som ni ser så är det en liten glipa och den glipan är hela nedre kanten. Perfekt för att få in rostskydd tyckte jag 😄

Men vä och hö ser identiska ut. 

Så nu undrar jag lite över hur era från 2012 ser ut. Bifogar foto på nederkant av inviket av dörrbladet ser ut.

 

1F3B1B18-5F1F-41FD-A8E0-4FC386810537.jpeg

262C5437-2240-487F-9F29-9F122FFD6ACF.png

Link to comment
Share on other sites

33 minuter sedan, Pab said:

Så ser min 2010 ut och det är samma modell som 2012. Min rostskyddades när den kom till Sverige så man ser att det finns rostskydd i glipan.

Ok, så dörrarna ser likadana ut som mina?

Link to comment
Share on other sites

(redigerad)

Jag tycker det ser ut som att man skymtar grundfärg i vecket på andra bilden. Möjligtvis att dina dörrar är omlackade. Tycker nästan det borde sitta karosserikit i skarven där det syns. Men kan vara borttaget pga omlackering. Men kanske inte ens ska vara något där heller. Har en 06:a, men tror inte det är så på min. Men inget att oroa sig för i vilket fall som helst 🙂

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

14 minuter sedan, Wallentin said:

Jag tycker det ser ut som att man skymtar grundfärg i vecket på andra bilden. Möjligtvis att dina dörrar är omlackade. Tycker nästan det borde sitta karosserikit i skarven där det syns. Men kan vara borttaget pga omlackering. Men kanske inte ens ska vara något där heller. Har en 06:a, men tror inte det är så på min. Men inget att oroa sig för i vilket fall som helst 🙂

Det är rostskydd man ser, inte grundfärg. 

 

9 timmar sedan, Pab said:

Jag tycker mina dörrar ser ut exakt likadant, tittade precis.

Tack för info! Har du möjlighet att ta ett foto?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...