Jump to content

Musse billig på mobile...


Janebrink

Recommended Posts

Tjena...

har faktiskt börjat att snegla på om man inte ska byta bort sin 300hk volvo 850 bruksbil mot en musse nånstans mellan ´94´och uppåt,,,

Hittade denna annonsen på mobile.de men eftersom min tyska inte e särskillt bra så hoppades ja att nån av er kunde förklara varför denna e så billig...:

http://www.mobile.de/SIDl.kMX2SB7CuunCrFKJaFTg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1113563692A8Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C177%81T-t-vCaMkMoSeSmVb_X_Y_x_yrd~BSRA6D1100D9000GmustangCPKWGMUSTANGHinPublicA2A0A0A0D1994/cgi-bin/da.pl?sprache=8&bereich=pkw&top=3&id=11111111161391892&

Kan man lita på tyskimporterad musse...?

mvh

Anders.

Link to comment
Share on other sites

AHa.... Fan.. d kunde ja ju klurat ut själv tycker ja...

Hade en sånn här skada blivit dyr att reparera i sverige? om man säger att det behövs en ny framskärm, framlykta, blinkers och kofångare... På skroten...

Ha d!

//A.

Link to comment
Share on other sites

Det jag reagerade på är att det står 73000 km, men även 73Tmls, vilket skulle kunna tolkas som 73000 Miles, vilket i så fall är 116800 km...

Näe, man kan aldrig lita till 100% på en bil från Tyskland, men chansen finns ju alltid att du får tag på en hyfsad bil till riktigt vettiga pengar.

En annan grej jag reagerade på var att den är 5-växlad, vilket jag anser är ovanligt i Tyskland. De allra flesta brukar vara automat. Det, och att trippmätaren ev. skulle vara i Miles kan tyda på att den är intagen av någon amerikan som är stationerad i Tyskland. Wiesbaden (där bilen är till salu) har nämligen en USAF bas.

mvh

Jocke

Link to comment
Share on other sites

Hej hej..

Jo d hade jag gärna gjort men jag har dels inte sålt min bil ännu och så tänkte jag försöka hitta en för c:a 60-65000:- när det väl gäller...

Men den där röda färgen e jäkligt fin...

mvh

Anders.

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...