Jump to content

startade mussen för första gången idag...


NightMaaN

Recommended Posts

som sagt... idag har hon vrålat lite i byn... ;) en polare ringde som var ett gäng kvarter bort och frågade om det var mussen som var ista... ;) blir lätt så med endast grenrör... emn vem har tid att bygga avgas när det går starta lix... ;)

iaf den går på alla åtta och låter bra... men till problemet.. den blåser lite ur vevhusventen... inte mkt men det flåsar lite ur den... hur mkt kan vara godtagbart innan man plockar ner får att kolla ringar osv?

Link to comment
Share on other sites

jag är inte säker på att jag vågar det.. ;) min student ekonomi klarar inte det och jag ska få ut mussen till sommaren.... har lack + montering framför mig som det är nu... ;) men jag ska ha det i övertanke... blir att testa det sen när den är besiktigad.. ;)

Link to comment
Share on other sites

jag är inte säker på att jag vågar det.. ;) min student ekonomi klarar inte det och jag ska få ut mussen till sommaren.... har lack + montering framför mig som det är nu... ;) men jag ska ha det i övertanke... blir att testa det sen när den är besiktigad.. ;)

Menar du att du inte vågar för att de kan bli mera jobb som behövs göras då du märker hur de igentligen står till eller är de mätaren som är dyr? Om de är mätaren så kan jag säga att de inte är så dyrt. Har för mig att jag inte betala någon förmögenhet för min. Iofs köpt på biltema som är lite si och så men tror den funkar hyffsat bra ändå :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...