Lars P Posted August 4 Report Posted August 4 Hej, Jag har en Mustang 2017 års modell. Jag tittar på att köpa en Windblocker. Var hittar jag den som är bäst Lars Quote
Slagsida Posted August 4 Report Posted August 4 Sök i forumet oc du skall finna. Det finns redan flera trådar om windblocker. Själv köpte jag min från Sweden Mustang. Kräver att man borrar i inredningen, men fungerar väldigt bra. Finns även en som spänns fast, men fick inga bra omdömen i forumet. Quote
Junkers Posted August 5 Report Posted August 5 Jag tycker Ford original är snyggast men den kostar. Quote
Slagsida Posted August 5 Report Posted August 5 Håller med, men 9 papp? Visst du får pony-loggan på köpet och det är ju fräckt. Quote
Junkers Posted August 5 Report Posted August 5 Swedenmustangs ser ju ok ut. Innan Hedin tog över kostade den med loggan 4500:- men det är också några år sedan med inflation. Quote
Slagsida Posted August 5 Report Posted August 5 Enligt Ford vill dom ha nästan 9 tkr https://ford-tillbehoer.se/komfort/övriga-produkter/vindavvisare/2567409/ Samma som Sweden Mustang säljer kan du hitta på tyska Ebay.de, lite billigare. Där finns även tydliga monteringsanvisningar. Quote
Corvette Posted August 12 Report Posted August 12 köp original du blir inte missnöjd köper du pirat kommer du ångra dig att du snålade Quote
Recommended Posts