Mattias cmc 1746 Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 Surfade runt lite och hittade dessa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 jävla riskokare.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 26, 2005 Report Share Posted May 26, 2005 Haha Det måste vara bland det absolut fulaste jag har sett, ordet måsvinge har fått sig en ny innebörd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik fd 863 Posted May 26, 2005 Report Share Posted May 26, 2005 ÅH! EN VALFENA, VA FRÄCKT!! Detta med måttfullhet, är det något typiskt svenskt, eller? Man måste ju ha kopiöst med kulor för att bygga om en snygg mustang till en ful mustang... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SvenT cmc728 Posted May 26, 2005 Report Share Posted May 26, 2005 Varför bygga om sin fina mustang så den liknar en Lexus?Visserligen är väl lexusen dyrare och finare (mer status) men det ser ju bara patetiskt ut...//Sven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
overlake CMC 1202 Posted May 26, 2005 Report Share Posted May 26, 2005 skämmes tamefan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik fd 863 Posted May 26, 2005 Report Share Posted May 26, 2005 Jag vet att den gula 60-tals-cabben är till salu för 39.500$. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LupusRex Posted May 26, 2005 Report Share Posted May 26, 2005 Huvaligen... :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiklasW Posted May 26, 2005 Report Share Posted May 26, 2005 Alla försök till att japanifiera mustanger är alltid ett brott!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted May 26, 2005 Report Share Posted May 26, 2005 Undrar hur många kanaler dom får in med så stor parbolantenn på bakluckan, många kanaler blir det nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias cmc 1746 Posted May 26, 2005 Author Report Share Posted May 26, 2005 Undrar hur många kanaler dom får in med så stor parbolantenn på bakluckan, många kanaler blir det nog. haha ja det är frågan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted May 26, 2005 Report Share Posted May 26, 2005 Betyg:Bil(d) nr. 1: Har aldrig gillat det kjolpaketet/den framspoilernBil(d) nr. 2: Snygg målning, men det var det enda.Bil(d) nr. 3: Kan jag tänka mig att äga.Bil(d) nr. 4: OverkillBil(d) nr. 5: ---Bil(d) nr. 6: ---Bil(d) nr. 7: ---Bil(d) nr. 8: Säkert snygg nerkabbatBil(d) nr. 9: Det här mina damer och herrar, är fan den fulaste vingen jag sett i hela mitt liv, och kommer så förbli.Bil(d) nr. 10: Bort bort bort med fälgarna Lexusljusen kan få följa med till skroten.Bil(d) nr. 11: Vad är meningen med att slänga in en soffgrupp i baksätet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasFB Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 Somliga "byggare" borde få sin medicinering justerad :evil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pineman Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 Inte kul att se.........................Original e´alltid bäst... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Det var en massa ohyggligt fula Mustanger du hittat men, jag har hittat en riktigt ful en också . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredde77 Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Jag tror jag spyr......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Håller med, man mår illa av dålig smak!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Ve och fasa!!! Nu kommer inte jag kunna sova på ett par nätter... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leijon CMC 855 Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Det var ta mig fan det fulaste jag sett göras till en stang... Jä**a plastbygge, katalogtrimm, kepskillebilar... osv. Vad är det som är så lockande med plast???. Som någon sa innan, den gula cabben skulle jag vilja äga (och då hade jag byggt tillbaka den till original igen ) Detta är vad som händer när somliga har mer pengar än förstånd och tänker med---"censur"---... tja, de tänker ju inte över huvudtaget.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias cmc 1746 Posted June 2, 2005 Author Report Share Posted June 2, 2005 Det var ta mig fan det fulaste jag sett göras till en stang... Jä**a plastbygge, katalogtrimm, kepskillebilar... osv. Vad är det som är så lockande med plast???. Som någon sa innan, den gula cabben skulle jag vilja äga (och då hade jag byggt tillbaka den till original igen ) Detta är vad som händer när somliga har mer pengar än förstånd och tänker med---"censur"---... tja, de tänker ju inte över huvudtaget.. Håller fullständigt med... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Den här rullar tydligen i sverige.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Olofsson Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 När man såg dom första bilderna fick man ju en tår i ögat därimot den sista bilden som audioslave la in var rätt snygg, om man tar bort dekoren och kanske lackar om den i någon trevligare färg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse CMC 1263 Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 Det är ju inne med stadsjeepar!!!Lasse Pettersson, Norrtälje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts