Jump to content

Lite speciella mustanger...


Mattias cmc 1746

Recommended Posts

Gäst

Haha Det måste vara bland det absolut fulaste jag har sett, ordet måsvinge har fått sig en ny innebörd :(

Link to comment
Share on other sites

Betyg:

Bil(d) nr. 1: Har aldrig gillat det kjolpaketet/den framspoilern

Bil(d) nr. 2: Snygg målning, men det var det enda.

Bil(d) nr. 3: Kan jag tänka mig att äga.

Bil(d) nr. 4: Overkill

Bil(d) nr. 5: ---

Bil(d) nr. 6: ---

Bil(d) nr. 7: ---

Bil(d) nr. 8: Säkert snygg nerkabbat

Bil(d) nr. 9: Det här mina damer och herrar, är fan den fulaste vingen jag sett i hela mitt liv, och kommer så förbli.

Bil(d) nr. 10: Bort bort bort med fälgarna Lexusljusen kan få följa med till skroten.

Bil(d) nr. 11: Vad är meningen med att slänga in en soffgrupp i baksätet?

Link to comment
Share on other sites

Det var ta mig fan det fulaste jag sett göras till en stang... Jä**a plastbygge, katalogtrimm, kepskillebilar... osv. Vad är det som är så lockande med plast???. Som någon sa innan, den gula cabben skulle jag vilja äga (och då hade jag byggt tillbaka den till original igen ;) ) Detta är vad som händer när somliga har mer pengar än förstånd och tänker med---"censur"---... tja, de tänker ju inte över huvudtaget.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det var ta mig fan det fulaste jag sett göras till en stang... Jä**a plastbygge, katalogtrimm, kepskillebilar... osv. Vad är det som är så lockande med plast???. Som någon sa innan, den gula cabben skulle jag vilja äga (och då hade jag byggt tillbaka den till original igen ;) ) Detta är vad som händer när somliga har mer pengar än förstånd och tänker med---"censur"---... tja, de tänker ju inte över huvudtaget.. ;)

Håller fullständigt med...

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...